Valkyria Chronicles kommer till Europa

Robot
Medlem
Valkyria Chronicles kommer till Europa

Ett tips till alla med ps3 därute är att skapa ett nytt konto och när du signar upp för ps network säger du att du bor i japan, då kommer du nämlingen åt deras ps network istället för vår och där finns det mycket gott för den rollspels intresserade

Inaktiv

Får man göra så?

Medlem

varför skulle man inte få göra det? inte olagligt att handla från olika affärer,
du ska ju ha kvar din gamla profil också.

Medlem

Har varit nyfiken på detta spel ett tag nu, och jag hoppas verkligen att man kommer att kunna välja japanska röster i det... Kanske borde importera från USA bara för att vara på den lite säkrare sidan.

Medlem

Trevligt PS3an ger mig mer och mer anledningar till att köpa en. Så jag antar att jag kommer göra det så småningom.

Medlem

nån osm vet om ps3an klarar importerade spel? är gränserna äntligen borta?

Medlem

Vad ere med animi beroendet där borta alltså..
Anyway det här ser ju annorlunda ut som sagt fin fint.

Medlem
Skrivet av softis:

nån osm vet om ps3an klarar importerade spel? är gränserna äntligen borta?

Alla PS3 spel är regionsfria, så du kan importera hur många du vill.

Glöm inte att PS2 och PS1 spel fortfarande är regionslåsta, så att du inte köper en massa sånna bara för att upptäcka att de inte funkar.

Medlem

"zauii89: Vad ere med animi beroendet där borta alltså.."

Det är Japan vi talar om. Mer än så behövs inte för att förklara.

Hur som helst, vill ha detta spel!

Inaktiv

Klart ett måste importspel. Visst är det härligt att Ps3n är regionsfri =).

Medlem
Skrivet av Zerpent:
Skrivet av softis:

nån osm vet om ps3an klarar importerade spel? är gränserna äntligen borta?

Alla PS3 spel är regionsfria, så du kan importera hur många du vill.

Glöm inte att PS2 och PS1 spel fortfarande är regionslåsta, så att du inte köper en massa sånna bara för att upptäcka att de inte funkar.

tack för informationen!

men kolla in japanska ps store för runt 5 trailers, många visar gameplay och den taktiska battleoverview som de flesta inte vet något om i sverige är tror jag xD

Medlem

japanska rollspel är BLÄ , de som säger annat är idioter som gillar att vara speciella

Inaktiv
Skrivet av skalmania:

japanska rollspel är BLÄ , de som säger annat är idioter som gillar att vara speciella

inte heller mycket för japanska rollspel men du är ju ett levande exempel på en människa som inte har någon respekt för andra människors tycke å smak. ganska dumt uttryckt imo.

Medlem
Skrivet av skalmania:

japanska rollspel är BLÄ , de som säger annat är idioter som gillar att vara speciella

Oh, zing... Troll hör hemma i grottor.

Medlem

Tycker detta verkar bli jävligt intressant faktist, gillar taktiska/strategiska rollspel. Känns som det kommer bli något liknande front mission och ring of red, kan hoppas det iaf.

1
Skriv svar