Codename: Panzers - Cold War filmat

Robot
Medlem
Codename: Panzers - Cold War filmat

Jag gillade smått Det första, hoppas det här blir lika bra eller bättre.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Gillade de första spelen, klart roligare än Soldiers of WW2 eller vad det hette. Blir nog ett köp när det släpps!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Kan bli najs!

LocSin: SHoWW2 (världens bästa acronym) hade världens bästa system för att kontrollera enheter (CTRL + mus för att sikta med tanks, enheter etc.) samtidigt som man hade vanliga RTS-kontroller.

Medlem

nice ser det ut att bli iaf

Medlem

Mer strategi åt folket!

Medlem
Skrivet av LocSin:

Gillade de första spelen, klart roligare än Soldiers of WW2 eller vad det hette. Blir nog ett köp när det släpps!

Kan egetligen inte jämföra dessa två spel.

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Jag gillade smått Det första, hoppas det här blir lika bra eller bättre.

Samma här. Kanske inte det bästa, men det är så trevligt spel!

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Kan bli najs!

LocSin: SHoWW2 (världens bästa acronym) hade världens bästa system för att kontrollera enheter (CTRL + mus för att sikta med tanks, enheter etc.) samtidigt som man hade vanliga RTS-kontroller.

Jepp kan jag hålla med om, problemet för mig var att det var för mycket micro-management, jävligt svårt oxå. Blev alldeles för frustrerad av spelet för att kunna njuta av det tyvärr.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ser ju grymt snyggt ut iaf

Medlem

Jag ska lätt ha detta, hoppas det är bättre än WiC.
Gillade inte WiC alls (många säger att det är snabbt och roligt action-rts-spel) Men det var bara snabbt och svårt, och vänta 100 år på att få kalla in styrkor)
RTS ska vara mer som Red Alert, bygga upp bas och sedan strida. Company of Heroes har lyckats jävligt bra, har både CoH och WiC. WiC avinstallerades för längesen (skräp)

Detta ser mer lovande ut, kalla in styrkor med helikopter, flyg, tåg. Me like it! CODENAME: Panzers - Cold War blir ett givet köp för mig.

Medlem

MM intressant att man kan köra hela SP kampanjen i co-op :D.
Sedan skulle det vara hela 25 multiplayer kartor fan vilket mayham det kommer blir

Medlem

verkar soft!, men skulle vara softare om det var i vietnam eran! vi behöver fan ett vietnam rts!

Medlem
Skrivet av ghoül:

verkar soft!, men skulle vara softare om det var i vietnam eran! vi behöver fan ett vietnam rts!

Hehe möjligt :P.
Men Kalla kriget är minst lika orört

Medlem

Fast det är väl för att kalla kriget var mest en standoff? ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fast det är väl för att kalla kriget var mest en standoff? ^_^

haha true , hadde det urartat irl vete fan hur de skulle gått med jorden. Men iaf kul med nya teman

1
Skriv svar