Fallout 3 plåtat

Medlem

Jag har sett samma vapen monterat på en jeep
jag ska leta upp sidan där jag såg den

Citat:

Kan varken skriva rakt eller länka bilder, något är allvarligt fel.

försök att vinkla tangentbordet eller skärmen....

Medlem

länk till bilden fanns längst ner på wiki sidan...

Medlem
Skrivet av Plommon:

länk till bilden fanns längst ner på wiki sidan...

Jo, men det ser bra ut och ger intresse om jag kunnat visa bilden direkt i tråden.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Schtraider:

Angående supermutants: som någon redan påpekat så är det inte helt omöjligt att det inte hänt saker på 30 år som ändrat deras utseende. Eller så finns det en speciell sorts östkustssupermutanter som gillar hummer och trähus.

Ja eller så suger Bethesda på att göra riktiga supermuties

Decaf ftw!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Schtraider:

Angående supermutants: som någon redan påpekat så är det inte helt omöjligt att det inte hänt saker på 30 år som ändrat deras utseende. Eller så finns det en speciell sorts östkustssupermutanter som gillar hummer och trähus.

Ja eller så suger Bethesda på att göra riktiga supermuties

Hur ser riktiga supermuties ut?:O

Skrivet av Plommon:

Ja eller så suger Bethesda på att göra riktiga supermuties

Hur ser riktiga supermuties ut?:O[/quote]

Skulle gärna visat dig om jag hade kunnat lägga upp en bild men går tydligen inte här


signatur
Medlem

men länka till bilden istället....

Skrivet av Plommon:

... om lore ...

Ny lore i sig är inget problem, men det jag tryckte på var mest att ett "riktigt" Fallout 3 också hade utvecklat det. Alltså inget som främjas av den väg Bethesda verkar ta spelet i och ingen anledning att jubla över.

Skrivet av Plommon:

Hur ser riktiga supermuties ut?:O

En sådan länkades det till tidigare, så här var originaldesignen. Eller så som den såg ut i tvåan, men det var som i ettan:

[http://www.strategyinformer.com/pc/fallout2/screenshot-viewer...]

Medlem
Citat:

Ny lore i sig är inget problem, men det jag tryckte på var mest att ett "riktigt" Fallout 3 också hade utvecklat det. Alltså inget som främjas av den väg Bethesda verkar ta spelet i och ingen anledning att jubla över.

point taken

Glömde att dom hade ett ansikte, ett tag sen man spelade 1 o 2, sitter just nu tactics modden awaken... ingen ursäkt, jag vet, men har inget bättre för tillfället

fekk! aja...
Men som jag sa innan, det har gått 30 år sedan 2an, dom kan ju ha muterats till det sämre.
Om jag inte är ute o cyklar igen och om jag minns rätt så fick man reda på att dom förändrades lite gradvis, sen kan dom ha blivit aggressivare (vilket bilderna visar) som en bieffekt utav deras försök att bli virila.
Vi vet alla vad som händer när man pumpar sig full på steroider o testosteron...
Förändringen på deras utseende kan också vara utarbetat i storyn, vem vet

Plommon, plommon never changes

Skriv svar