Turning Point: Fall of Liberty-demo släppt

Robot
Medlem
Turning Point: Fall of Liberty-demo släppt

Det här va inge kul = /

Trodde att det här skulle vara mycket bättre

Inaktiv

riktigt nice demo, längtar efter fulla redan, men sååå kort demo :/


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ganska kul, men min 360 tog sån tid att uppdatera grafiken att det såg sjukt dåligt ut...=/


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Inget till PS3?


signatur

lootskin@hotmail.com

Lagom B om du frågar mig..
Explosionerna fula, AI'n ointelligenta ..

Inaktiv
Medlem

Brukar inte klaga på grafik så mycket men detta såg gräsligt ut på sina ställen, speciellt på slutat när man åker iväg i lastbilen...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det här var riktigt, riktigt fult... För att inte nämna striderna, som var riktig stela och inte alls roliga :/

Medlem

lol ser inge vidare ut nej.

Medlem

Sämsta FPS'et jag lirat på XBOXen hittils, så löjligt stelt, kändes som om att man var en tegelsten.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Att man gör sådana här spel... meningslöst...

Inaktiv

Haha hur kan folk förvänta sig att det skulle vara bra? Såg man ju på trailersen att det skulle vara skit.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Njae, coolt koncept men usch så tråkigt

Medlem

Helt värdelöst, det här påminner lite om Hour Of Victory, fast nästan sämre!? Hur dum kan man vara att släppa ett demo i sånt här skick?? Alltså om det här inte skrämmer bort spelare, så vet jag inte vad som gör det. Stelare kontroller får man leta efter i ett spel. Usch, jag mår illa av sådan dålig kvalité.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Oinspirerat.. kändes som en generisk fps till första boxen

Inaktiv

Storyn är rätt kass och liknar mycket den i WiC som också är rätt dålig enligt mig. Orkar inte ens bry mig om att testa det...


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Satan vad kasst,hade faktiskt förhoppningar på detta,eftersom storyn verkade så jäkla bra,men icke:(

"Sämsta FPS'et jag lirat på XBOXen hittils"

Ladda ner Hour of victory,kanske ännu sämre...

"Storyn är rätt kass och liknar mycket den i WiC som också är rätt dålig enligt mig. "

(svarar på WiC förstås...)
Nej för fan,berättandet av storyn är brilljant,har aldrig tyckt så synd om nån spelkaraktär som jag tyckte om bannon:(
Mellansekvenserna är makalöst bra och spelet innehåller många oväntade händelser.

Medlem

ush vad har hännt här? är detta x360 eller konventerat ps2 spel? får väl se vad som händer med den färdig produkten för det blir iaf givet budget köp.

1
Skriv svar