Nytt klipp från Alone in the Dark

Robot
Medlem
Nytt klipp från Alone in the Dark

Fy satan! Det här har nog nästan möjlighet att bli Game of The Year 2008 om man ser till den här filmen. Sen har ju spel gjort en besviken förr. Men jag hoppas verkligen på denna titel.

MFZ
Medlem

ser ju faktiskt riktigt lovande ut..


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

vill ha nu! blev det försenat eller inte? webhallen skriver mars på samtliga format

frågan är nu om man ska boka till wii eller pc?

Medlem

Jag har tappat förtroendet för sådana här typer av titlar till Wii. Antagligen på allt onödigt nyttjande av Wii moten och Nunchakan. Må hända att Alone in the Dark blir annorlunda vad gäller kontrollerna, men det återstår givetvis att se.

Hoppas att animationerna förbättras tills dess att spelet skeppas, då de såg lite stela och onaturliga ut.

Får lite ressembler med det ännu outgivna "Alan Wake" i videoklippet. Men det beror antagligen till största delen på mörkret..

Medlem

Ser mycket lovande ut, riktigt glad för det med. Längtat efter ett bra Alone in the dark spel


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ser mysigt ut

Medlem

Älskade trailern, dock så är jag inte förtjust i "fienderna" som brukar dyka upp i Alone in the dark serien... Därav älskar jag silent hill ;/

Medlem

Det skall bli riktigt mysigt att krypa ner under ett täcke i soffan med PS3 kontrollen och lira igenom detta på projektorn under en regnig natt Vill ha ett riktigt mörkt skita-ner-sig spel.

Tråkigt att dom verkar ha köttat på 300% brightness i trailern bara.

Medlem

Ser riktigt najs ut! Silent hill 5 och Alone in the dark 5 kommer inte kunna komma tidigare!


signatur

Videomupp

Inaktiv

Omagad!


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

Medlem

fy fan vad bra det ser ut!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Gief!


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Inaktiv

ser riktigt bra ut,.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Är det bara jag eller ser styrningen ut att vara "Die by the Sword"? Gud vad jag längtar efter en sån funktion i ny tappning.


signatur
Medlem

ja fy tusan va snyggt, riktigt läckra ljuseffekter.. såg ju ut lite som RE4 fast bättre.

Medlem

Supernice! Ser ju ut att bli riktigt bra


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Kameran ser ju att vara fuckad.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Lätt ett köp till ps3!

Medlem

Har längtat efter detta spel sedan jag först hörde talas om det. Visserligen var ju Alone In The Dark 4 ingen höjdare jämfört med de tre innan, men detta verkar bli äg. Lite dålig framerate på videon. Undrar hur bra dator man behöver?

Medlem

Älskar när man tittar ner och ser vapen och sånt. Skulle vart riktigt snyggt att ha i STALKER Fast man ska inte se ringar runt det valda vapnet. Riktigt tuffa detaljer. Härligt med eld också

Medlem

Jäkligt snyggt, riktigt imponerad.

Medlem

jo det ser helt okej ut och jag ser verkligen fram emot det. Men måste ändå komma med pet kritik, är det bara jag eller ser inte vissa rörelser rätt "stela" ut ? :-/


signatur

Nämen!

Inaktiv

Har faktiskt inte brytt mig om denna titel alls, trailern fick mig på andra tankar. Ser plötsligt fram emot att få se mer.

Medlem

Haha, gillade "blottar-vyn" när man öppnar jackan så man kan se inventoryt.

Ser mycket lovande ut.

Medlem

Hoppas Wii versionen ser någolunda snyggt ut.

Medlem

Wii kommer se ut som något gammalt skrutt kan jag lova.

Inaktiv

Ser förbannat fräckt ut. Blir helt varm i kroppen när jag också ser att det släpps för X360. Har ingen anledning för en bättre burk så länge spel som dessa släpps till konsoll.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Niiiiiiiice!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Aldrig gillat spel I denna stil men det här så riktigt interesant ut faktiskt

1
Skriv svar