Sega står bakom Beijing 2008

Robot
Medlem
Sega står bakom Beijing 2008

Kommer ihåg det gamla friidrotts spelet till Dreamcast och arkad som Sega gjorde och det va riktigt skoj.
Hoppas att detta blir av samma kaliber.

Flakmonkey

Jag hoppas de gör grenarna rejält utslagsgivande... på senare år har sportspel av den här typen blivit på tok för lätta... på den gamla goda(?) tiden var spelen oftast betydligt enklare uppbyggda, men de krävde betydligt mer av spelaren rent fysiskt... det var ju jobbigt att springa 1500 i Activisions Decathlon och det var verkligen inte alla som kunde komma upp i maxfart i Track n Field... hoppas de kan gå tillbaka till det i det här spelet så att man kan tävla mot polarna i det...

Medlem

ja, hoppas detta blir något sorts Track n Field 3d :>

Medlem

Track n Field med en gigantisk handkontroll som man spelar med fötterna på är hysteriskt roligt (i samband med lagom mängd alkohol på en studenfest såklart )


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Borde va ett minispel där man måste skjuta alla demokrat dissidenter och sen plocka upp alla kroppar från stadiumet med en traktor innan väst median kommer och innan häckhopp kan börja, och G00gle reklam på sargerna ofc. att det ska vara xbux exklusivt behöver jag väl inte ens nämna.

Inaktiv

Trodde mario and sonic at the olympics var det officiella.. det var iallafall vad de sa då..

Inaktiv

Vi får väl hoppas att OS blir bra nu i Kina. Jag tror faktist att dom kommer få tillbaka självförtroenden när OS väl börjar

1
Skriv svar