Supreme Commander-skaparens nya avslöjat

Robot
Medlem
Supreme Commander-skaparens nya avslöjat

Verkar intressant. Det ska jag hålla koll på.


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

Iofs, med tanke på texten "Games for windows" så kan man iaf hoppas att det kommer till konsoler


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Verkar bättre än Supreme Commander. Och att röja undan AI på en karta och sedan slå mot fiendernas bas känns också som Heroes of Might and magic...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Oooooh, låter lovande! Dota är ett klart vinnande concept.


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Låter roligt

Medlem

Är inte så mycket för DOTA dock, men med Chris Taylor's "touch" så kanske blir något att ha.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av fanboy:

Iofs, med tanke på texten "Games for windows" så kan man iaf hoppas att det kommer till konsoler

Vad man VERKLIGEN måste hoppas är att det inte är något Windows Live Kosta-pengar-för-att-spela-online skit!

Medlem

lol fick mig att tänka på behemoth - demigod jävla bra album.

Inaktiv

DotA , nice


signatur

War never changes.

Medlem

hehe, jag har faktiskt väntat på att någon utvecklare ska snappa upp dota konceptet, som faktiskt är oerhört framgångsrikt

Medlem

Coolt om det liknar dota

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Är inte så mycket för DOTA dock, men med Chris Taylor's "touch" så kanske blir något att ha.

Just vad jag tänkte:up:

Medlem

Först ska de nog bli klara med Space Siege, men Demigod verkar säkerligen kunna bli något

Medlem

Jag tycker det var ett tråkigt besked, hade heller sett ett annat RTS som är av "mer resurs och mindre hjälte"-typ.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ett RTS med ROLLSPELSINSLAG? Nej tack, jag fick nog utav WoC 3

Inaktiv

Det här fick mig att tänka på Sacrifice direkt, hoppas fan man kan spawna in smågubbar som hakar efter en, det är det viktigaste

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Ett RTS med ROLLSPELSINSLAG? Nej tack, jag fick nog utav WoC 3

Vad är WoC 3?


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Han menade nog Warcraft 3.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

låter lite som alla dedär dota-grejsimojerna till wc3 och allt sånt hero-skit som finns till dedär spelet kanske får spela nått ordentligt i den stilen till slut ändå

Medlem

DotA är ju lätt något som inte kan överträffas, men detta var ett roligt besked. Tänk er att röja runt med en stor jävel och sen puckla på en nisse lika stor osm en själv. Gotta luuuuve DotA ^^

1
Skriv svar