Rykte: Metal Gear Solid 4 ändå till Xbox 360?

Medlem

Detta ämne måste vara det mest sannslösa i tvspels-historia. Det har ju hur många otaliga gånger som helst ryktats om en 360 port och gång på gång har det bekräftats att det förblir exklusivt. Innan några riktiga bevis kommer fram så borde det fan inte skrivas något mer om detta. Case closed.

Medlem

jag tror att det kommer en 360 version men som sagt mycket senare. Var det inte samma diskussion med metal gear solid 2?, att det bara skulle vara exklusivt till ps2 och konami sa att det inte skulle kommma till xbox... vilket det gjorde:|


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

jag tror att det kommer en 360 version men som sagt mycket senare. Var det inte samma diskussion med metal gear solid 2?, att det bara skulle vara exklusivt till ps2 och konami sa att det inte skulle kommma till xbox... vilket det gjorde:|

Och det sålde så jäkla dåligt att Konami aldrig ens övervägde tanken på en port på MGS3...

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av Bluevortex:

jag tror att det kommer en 360 version men som sagt mycket senare. Var det inte samma diskussion med metal gear solid 2?, att det bara skulle vara exklusivt till ps2 och konami sa att det inte skulle kommma till xbox... vilket det gjorde:|

Och det sålde så jäkla dåligt att Konami aldrig ens övervägde tanken på en port på MGS3...

Personligen tror ja att en port av MGS4 skulle sälja mycket bättre idag än vad en port av MGS2 skulle göra... Många forna ps2 ägare har ju gått över till 360, det är ju inte bara shooter fans längre som äger en "xbox" som tidigare.

Men det är min högst personliga uppfattning det hehe

Inaktiv

Beror väl helt enkelt på vilket avtal de har med Sony.
Antar att de har ett sånt avtal...

Medlem

http://i66.photobucket.com/albums/h274/021788/mgs4_xbox360.pn...

Tyckte denna var lite smårolig, även om jag själv skulle vilja se MGS4 till 360 då jag har en sådan ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

man får väll hoppas.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

You wish;).


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

123
Skriv svar