DreamHack - en studie i sovställningar

Robot
DreamHack - en studie i sovställningar
Medlem
DreamHack - en studie i sovställningar

Det där kan aldrig vara bra för kropp o själ


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Är det inte smidigare att stänga av skärmen framför sig om man ska sova? blir väl lite mörkare då = lättare att somna?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Sova är överskattat.


signatur

// Peace

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Är det inte smidigare att stänga av skärmen framför sig om man ska sova? blir väl lite mörkare då = lättare att somna?

Hehe, en del har nog slocknat av ren utmattning framför skärmarna och inte hunnit stänga av något

Medlem

Nickade till ett par ggr själv under helgen, men märkligt att folk väljer att lägga huvudet mot bordet utan kudde :S


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hehe, de flesta lär väl vakna upp med nackspärr antar jag

Medlem

Oh... min rygg/nacke skulle döda mig om jag sov så där...
Men förmodar att jag itne är nån ungdom längre ><


signatur

Bara gör det.

Medlem
Medlem
Skrivet av DonGrif:

Är det inte smidigare att stänga av skärmen framför sig om man ska sova? blir väl lite mörkare då = lättare att somna?

Det är alltid bra med lite ljusterapi.

Medlem
Skrivet av mazk0:
Skrivet av DonGrif:

Är det inte smidigare att stänga av skärmen framför sig om man ska sova? blir väl lite mörkare då = lättare att somna?

Det är alltid bra med lite ljusterapi.

ja visst är det!

massvis med folk jag sett det sista nu på kontoret och så som har en sådan däringa dagsljuslampa riktad rakt mot ansiktet vid sidan av skärmen.. verkar skitjobbigt...

Inaktiv
Skrivet av DonGrif:

Är det inte smidigare att stänga av skärmen framför sig om man ska sova? blir väl lite mörkare då = lättare att somna?

Haha, var nog bara jag på hela DH som brukade stänga av mina polares skärmar på min rad när dom slocknade för att dels det kändes onödigt att ha dom på och att vara lite snäll mot Elmias energiförbrukning, varför inte liksom (:


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Tror nog de inte hade någe problem med att somna ..

efter man varit vaken en hel helg så är man rättså beng i skallen ...

Och somna då är inte vidare svårt .. Bara ta en kebabbtallrik och luta sig tillbaka så har helt plötsligt gått 12 h


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv
Skrivet av Jimpa_31:

Tror nog de inte hade någe problem med att somna ..

efter man varit vaken en hel helg så är man rättså beng i skallen ...

Och somna då är inte vidare svårt .. Bara ta en kebabbtallrik och luta sig tillbaka så har helt plötsligt gått 12 h

Och plötlsigt ett steg närmare 0.1 ton samt hjärtproblemen. Men det är ju så gott...haha

Medlem

Haha, jag är ju tillochmed med på en bild när jag sooover Jag är killen i vit tröja på en bild där det är 3 pers som sover varav en har nåt grönt som lyser mot hans kudde. Jag ligger längst till höger:)

Medlem

hahaha fina ställningar men kärringar som sover:D
jag var på dh winter förra året sov inte ett piss då sen när man kom hem sloknade jag på en gång:S
skönnaste jag varit med om att få ligga hemma i sin säng<333


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

så skönt att alla på samma rad sover med en kudde vid tangentbordet.. ser framför mig hur sovklockan ringer och alla drar upp varsin kudde och tvärslocknar

1
Skriv svar