Vinnarna i Crysis-tävlingen utsedda

FML
Medlem
Skrivet av henks:

Ärligt haha, inte precis någon avundsjuka eftersom enda anledningen att jag deltog i tävlingen var att ni skrev "en dag kvar"-nyheten, men fan vad dåliga bidrag ni valt ut. Likt en annan skrev var det typ en enda, även om nästan alla försökte vara precis just detsamma, som var rolig/snitsig. Car Fry. Resten är ju bara bisarra, speciellt han som skrev "Nått som inte är ordlek på företagsnamnet", okej, det är ju ett jävla bra namn. Du är inte det minsta rolig eller nyskapande. Eller Crykie! när det borde hetat Crykey! (Crikey!). Mitt förslag till att vara otroligt B var fan bättre än vinnarna, och min titel sög något brutalt. "Fight now Cry later" EHEAHEA

Losers always whine about there best. Winners go home and fuck the prom queen!

Medlem

Jaha, då har man klarat av Singleplayer också! Ett väldigt bra spel och en av dom bästa inom fps. Men garanterat överskattat!

Slutet gillade jag inte och att det ska bli en trilogi känns riktigt jobbigt! Jävla Crytek kan dra åt helvete!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Och jag som tyckte mitt Crysis - 28 Days Later var bäst! Pyttsan!

Medlem

Tyckte mitt var fint "Cry another day" (Die another day) =(

Inaktiv

Tyckte Car Fry var roligt resten var väl sådär, men grattias iaf

Medlem
Skrivet av Jinx:

FFS!! vad var det för fel på Neverending Cry??

Fel grammatik kanske?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Hehe, synd att min Crying far : A middle life Crisis inte vann, aja better luck next time till mig och alla som inte vann

Var ganska roliga förövrigt, på Crykie!: The Steve Irwin story


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

haha Car Fry skulle ju vunnit

Medlem
Skrivet av Explosivo:

haha Car Fry skulle ju vunnit

Och det var juh precis vad det gjorde..


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Oj vad alla blev tjuriga? Grattis till vinnarna.


signatur

/ 8Bit Crew :)

Medlem

Hmm, Devil may cry? Inte speciellt orginellt. Hade föreslagit Crytical Mass. Car Fry klart bästa förslaget.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Tyckte om mitt Cry Baby, jag.. Det är ju världens tuffaste Wah-Wah pedal..


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Redaktör

Många bidrag gick bort eftersom det förekom ovanligt många gånger. T.ex. "Cry me a river", "Cryonic", "WarCry", "CryWar"... de och andra förslag förekom massor av gånger. Om vi valt ut en av dem som vinnare skulle det förmodligen bli ett jäkla liv på alla som föreslagit samma sak utan att vinna något alls.

Skrivet av Chriller:

Jag tror faktiskt inte de lata jävlarna på FZ läser alla bidrag, de kollar nog igenom de 30 första och sen kastar de tärning om vilka som ska vinna. Jag menar, hur annars kunde inte mitt "Perfect Cryme" ta hem tävlingen?

För att det sög? Eller för att du är otrevlig? Känns tacksamt att jobba med tävlingar på obetald fritid mitt i natten när man ska upp till ett annat jobb fem timmar senare och mötas av såna kommentarer - tack för det.


signatur
Inaktiv

HAHA! Bästa tråden på FZ, detta. Stor humor. Samtliga som inte vann gnäller över de, i deras tycke, ovärdiga vinnarna, samtidigt som de skriver sina egna, i mitt tycke, usla förslag. Ironin är fulländad genom att alla förslag leker med ordet "cry", vilket är precis vad alla gör i denna tråd, gråter alltså. Detta gjorde min dag!

Grattis till vinnarna, för övrigt.

Medlem

Måste alla bli så jävla griniga? Aja, gratis är gott antar jag... :\

Medlem
Skrivet av Chriller:

Jag tror faktiskt inte de lata jävlarna på FZ läser alla bidrag, de kollar nog igenom de 30 första och sen kastar de tärning om vilka som ska vinna...

Mm. Det verkar så.

Smilesis - No More Grief var mitt bidrag. Det var kanske inte superbra - men klart bättre än flera av de vinnande bidragen. :/

Jag är inte en dålig förlorare i vanliga fall. Men i såna här fall...

Aja. Grattis till vinnarna iaf.

Medlem

Än en gång så tog jag saker o ting för seriöst, att man aldrig lär sig att det ska vara skoj!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Många bidrag gick bort eftersom det förekom ovanligt många gånger. T.ex. "Cry me a river", "Cryonic", "WarCry", "CryWar"... de och andra förslag förekom massor av gånger. Om vi valt ut en av dem som vinnare skulle det förmodligen bli ett jäkla liv på alla som föreslagit samma sak utan att vinna något alls.

Skrivet av Chriller:

Jag tror faktiskt inte de lata jävlarna på FZ läser alla bidrag, de kollar nog igenom de 30 första och sen kastar de tärning om vilka som ska vinna. Jag menar, hur annars kunde inte mitt "Perfect Cryme" ta hem tävlingen?

För att det sög? Eller för att du är otrevlig? Känns tacksamt att jobba med tävlingar på obetald fritid mitt i natten när man ska upp till ett annat jobb fem timmar senare och mötas av såna kommentarer - tack för det.

Jag vet att det kan inte vara lätt att hitta dom solklara vinnarna ur alla bidrag men "duke Nukem Forever" och "Devil May Cry" var verkligen inte vinnar matrial.
Må så vara att den sena klockan gjorde det rätt roligt.
Mitt bidrag var nog för seriöst för vad ni var ute efter tyligen.

Får hoppas på COD4 tävlingen.
Utslags frågan i C&C3 var det bra stuk på + att jag var en av vinnarna gjorde inte saken sämre
Keep it up FZ vi gillar er.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Vill ni veta hur de här tävlingarna funkar?

Ett företag kan inte bara lotta ut saker, för då får de skatta och det blir problem även för vinnaren. Om man håller en tävling där de medverkande måste "utföra" något, en så kallad "prestation" så blir det enklare ut skatteteknisk synpunkt. Vinnaren FÅR inte bara något, han har FÖRTJÄNAT det.

Tänk på det nästa gång ni ser sådana här tävlingar.

e: Tackar för vinsten, förresten! Det förgyllde min kväll!

Jag satt och surfade på mitt namn på google för att täcka igen gamla e-spår, och så är första träffen en vinst på fz. Så jävla häftigt.

Medlem

verkar som att jag inte var den enda som föreslog crytopia men tydligen var min sämre xD grattis vinnarna

Skriv svar