Debutdumpar från TNA iMPACT!

Robot
Medlem
Debutdumpar från TNA iMPACT!

Är detta också baserad på en "dokusåpa" ?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Snyggt var det väl, men dom såg lite väl oberörda ut i ansiktet när dom gör sina grepp osv ^^

PaZ
Medlem

Men var är brudarna? Jag trodde att det var de som var T'N'A

Medlem

TNA är överlägset bättre än WWEs wrestling (Smackdown/RAW) - det är både snabbare och skickligare + att deras "storylines" inte är så jäkla dåliga som i WWE.
De har förövrigt haft en ett par Female matches på sistone och de har varit väldigt bra de också - tjejerna i TNA är duktiga till skillnad från de i WWE.

PaZ
Medlem

Jag råkade slå på eurosport någon natt och blev förundrad över hur de svenska kommentatorerna försökte inbilla sig själva att det var sport de tittade på. Mycket skojigt.

Medlem

hoppas verkligen på en bra kokurent till sd vs raw.
saknar tiden från nintendo 64 och med wcw vs nwo spelen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av PaZ:

Jag råkade slå på eurosport någon natt och blev förundrad över hur de svenska kommentatorerna försökte inbilla sig själva att det var sport de tittade på. Mycket skojigt.

Tja, TNA marknadsför sig som "Sports Entertainment" iaf ^^ Är Harlem Globetrotters sport?

Men de svenska kommentatorerna är bara dåliga... underhållningen kommer när man lyssnar på jänkarna det är hur kul som helst.

Medlem
Skrivet av Saxit:

TNA är överlägset bättre än WWEs wrestling (Smackdown/RAW) - det är både snabbare och skickligare + att deras "storylines" inte är så jäkla dåliga som i WWE.
De har förövrigt haft en ett par Female matches på sistone och de har varit väldigt bra de också - tjejerna i TNA är duktiga till skillnad från de i WWE.

Håller med om det. Nu var det ett tag sedan jag tittade men deras X-divisionmatcher brukar vara riktigt bra. Föredrar den akrobatiska wrestlingen framför stånk och stön.

Skrivet av PaZ:

Jag råkade slå på eurosport någon natt och blev förundrad över hur de svenska kommentatorerna försökte inbilla sig själva att det var sport de tittade på. Mycket skojigt.

Såg TNA på eurosport en gång men orkade inte titta klart pga killen som kommenterade. Wrestlingen handlar om underhållning och kommentatorerna måste leva sig in i det hela. De är ju en del av showen. Att kommentera det som om det vore "riktig" sport blir bara tråkigt.

Medlem

Wow, ett säkert köp när det kommer ut! Besatt av wrestlingspel, TNA äger för övrigt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

ser man i bakgrunden på christian cage att det är japanska tecken, dom kanske lånar in lite gubbar från IWGP eftersom IWGP titelbälten syns i tv-rutan i TNA.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Äntligen! TNA är fredagsunderhållning för mig :), ska bli kul och se Team 3D, Jeff Jarret och Christian Cage i Spel-världen igen men jag undrar om detta spel kommer att släppas i Europa? Jag har en magkänsla som säger nej.

1
Skriv svar