Tom Clancy går till väders

Robot
Medlem
Tom Clancy går till väders

Låter ju ganska intressant?
Men de är inte ett upplägg man inte sett förut direkt, känns det som ...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Säg nått du inte sett förut..
Knappt någon info alls om liret än så länge, den som lever få se, eller hur?
Kolla bara World in Conflict, grymt spel, fett grymt spel, gjort på ett upplägg som gjorts förut, krig


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Säg nått du inte sett förut..
Knappt någon info alls om liret än så länge, den som lever få se, eller hur?
Kolla bara World in Conflict, grymt spel, fett grymt spel, gjort på ett upplägg som gjorts förut, krig

Observera att jag sa upplägget och inte hela spelet.

Det kanske har massor av fina features som itne världen har skådat än, vad vet jag.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Flakmonkey

Det ska påpekas att det är samma studio som gjort Blazing Angels-spelen som ska göra det här... Det drar åtminstone ner mina egna förhoppningar en aning

Medlem

får se får se...

Medlem

Känns som att det börjar bli dags att sluta kalla det "nästa generations-konsoler"...såvida de inte tänkt släppa det till PS4 och Xbox 720...

Medlem

det ska heta tom clancy's air combat enligt min källa

Medlem

Har inte särkilts stora förhoppningar...vad hände med Redstorm Entertainment? För gjorde inte dom de äldre Tom Clancy spelen?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

längtar till de första bilderna

Medlem

Känns lite som om Tom Clancy spelen börjar bli lite The Sims, That's right people, mjölking (Iaf av namnet Tom Clancy)

Medlem

Tom Clancy goes Warhawk? Låter hur som helst intressant och jag hoppas på något nytt och fräscht, även fast de mesta redan blivit gjort :\

Medlem
Skrivet av Drapan:

Känns lite som om Tom Clancy spelen börjar bli lite The Sims, That's right people, mjölking (Iaf av namnet Tom Clancy)

Antar dock att herr Clancy skrattar hela vägen till banken, så han har nog inget emot det.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Lät som en kort utvecklingstid tycker jag, man får anta att utgångspunkten som vanligt är att släppa ett hyffsat spel snabbt, istället för att göra ett riktigt bra spel.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Tom Clancy goes Warhawk? Låter hur som helst intressant och jag hoppas på något nytt och fräscht, även fast de mesta redan blivit gjort :\

"Inventions have long since reached their limit, and I see no hope for further developments." - Romerska ingenjören Julius Sextus Frontinus, år 10.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

kan dom aldrig ha lite humor i Tom Clancy spelen ?

typ nästa spel heter Tom Clancy släpper väder

Inaktiv
Skrivet av Aloxy:

Lät som en kort utvecklingstid tycker jag, man får anta att utgångspunkten som vanligt är att släppa ett hyffsat spel snabbt, istället för att göra ett riktigt bra spel.

Dom kanske hadde ett spel färdigt och la in lite Tomm Clancy stuk en teknik Shigeru använde med Super Mario spelen (han använde inte just Tomm Clancy stuk men jag hoppas alla fattar.).

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

kan dom aldrig ha lite humor i Tom Clancy spelen ?

typ nästa spel heter Tom Clancy släpper väder

Eller "pigdogs strike back on sandniggers"

Medlem

detta är väl verkligen ett upplägg vi INTE sett mycket utav förrut? Förrutom World in conflict kan jag inte minnas något spel där usa blir invaderat.

Rätt peppad på att se om detta blir rent arkadskit eller tar åtminståne några steg åt simulatorhållet?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nja, men "Dåligt, billigt och snabbutvecklat flygspel" är ett upplägg som är ganska uttjatat

1
Skriv svar