FZ slår nytt besöksrekord

Inaktiv

Grattis! Men sidan har blivit rekord mycket bättre. Flera nyhetsuppdateringar om dagen och nyheter från hela spelvärlden.

Medlem

Grattz, tack för en trevlig sida!

Inaktiv

Bra då kanske ni kan fixa så att man kan skriva ett svar i nyheter direkt utan behöva trycka 3 klick samt att scrolla ner hur långt som helst.

Sen kan ni även fixa att när man kollar på galleri skärmdumpar så att man även där slipper scrolla ner en halv sida för att kunna se hela bilden varje gång man byter.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Inaktiv
Inaktiv

Grattis .
Ett lite "men":
KIA Index mäter antalet unika webläsare vilket innebär att jag som surfar in på FZ.se via jobbet och hemmifrån räknas som 2 unika "besökare" trots att jag bara är en person.
Ni har ca 50.000 unika individer /vecka

/Vikitgpetter

Medlem

Stort grattis!
Det förtjänar ni

Medlem

hah, det funkade! jag hyrde in en korean som körde ipconfig /renew och F5:ade fz.se hela helgen, wiho!

Medlem
Skrivet av bf30chrillan:

Ni har ca 50.000 unika individer /vecka

Men alla kanske inte gör så:P

Grattis FZ!:up:

Antikvitet
Skrivet av bf30chrillan:

Grattis .
Ett lite "men":
KIA Index mäter antalet unika webläsare vilket innebär att jag som surfar in på FZ.se via jobbet och hemmifrån räknas som 2 unika "besökare" trots att jag bara är en person.
Ni har ca 50.000 unika individer /vecka

/Vikitgpetter

Hur många individer vi har per vecka är svårare än så att säga, men visst har du rätt i att det inte är 100 000 unika personer. Sannolikheten att fyra miljoner av Sveriges nio miljoner invånare skulle besöka Aftonbladet.se varje vecka är förhållandevis liten. Men samtidigt är det på det här sättet sajter mäts i Sverige och vi är inte desto mindre stolta över att ha klockat in på sexsiffrigt belopp.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Grattis FZ ni är gosiga :up::heart:


signatur
Medlem

kul och grattis!

Medlem

Grattis, tycker att alla på FZ redaktionen ska känna sig stolta:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ah mitt älskade FZ har fyllt 100.000 besökare. :heart: Jag älskar er alla. *snyft* :heart:

Inaktiv

Haa, yeah Men det är väl inte konstigt, sidan är ju så bra!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Som tack vill jag ha tårta.

Inaktiv

Inte illa, haft FZ som startsida i ca 8 år nu

Tycker dock att det har blivigt lite sämre på senaste året, inte minst i forumet tyvärr. Inte minst i allmänt spelprat

Dock är era speltest ypperliga


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem

Gratulera till besöksrekordet

Inaktiv

grattis grabbar

Medlem

Har stolt haft denna hemsida som startsida(A)


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Detta är i särklass den bästa spelsidan i Sverige. Det är dessutom ett plus att den är snygg oxå

Inaktiv
Medlem

grattis på er

Exx
Medlem

Välförtjänt som fan, ni gör ett bra jobb.

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Jätte kul! Grattis.
Som present får ni några reklamklick från mig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Gratulerar! FZ är en sajt jag med stort nöje tittar in på flera gånger om dagen. Energin som läggs ner på FZ är beundransvärd.
Tack för en grym sajt!

Medlem

Grattis!


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Grattis FZ! Bästa sidan ever <3

Medlem

Gz både medlemmar och crew. ^^ Tack för Sverige bästa spelsida.

Medlem

Snyggt jobbat, och så välförtjänt! Grattis säger jag!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Grattis! Nu är det väl dags att sikta på 200,000?

123
Skriv svar