Crysis-demot försenas

Robot
Medlem
Crysis-demot försenas

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!! Mitt liv är förstört!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Blazter:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Oväntat


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kan även säga att samman med demot 26 oktober så kommer även sandbox 2 med så man kan editera själv.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

hahahahahahaha

Ägda..

Medlem

sandbox vilket jävla skämt.. undrar hur många % av antalet som ska tanka demot ens kommer prova det?.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

sandbox vilket jävla skämt.. undrar hur många % av antalet som ska tanka demot ens kommer prova det?.

Jag


signatur

Shit happens, then you die

Medlem
Skrivet av eutf-Zero:
Skrivet av SWEBarb:

sandbox vilket jävla skämt.. undrar hur många % av antalet som ska tanka demot ens kommer prova det?.

Jag

Självklart.

Tråkigt att det försenas.

Medlem

var inte så oväntat tycker jag:P
man får väl bara vänta lite längre:S


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jävla skit, hade tyckt det varit okej, om det bara var en vecka dom förlängde det. men inte fan en hel månad. STORT - i kanten.. hoppas dom släpper ett Crysis Beta SP tidigare eller nått.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

min helg blir bara bättre o bättre -.-

ptr
Medlem

vasdads ska jag döda någon??? såg fram emot det här mer än att få lön :(:(:(:(:(

Medlem

Tycker alla spel och demos blir framflyttade nu, speciellt till PC. De få som inte blir framflyttade gör en bara besviken också så..

Medlem

Faen! Har sett fram emot detta hela månaden!
Aja, den som väntar på något gott...

Medlem

spelar ingen roll, lirar ju MP-Betan sedan några veckor tebax

Medlem

jaja har inte fixat min dator ändå, fast hade velat spela det när jag fått processorn och hdden.

Medlem
Skrivet av Elias O:

Kan även säga att samman med demot 26 oktober så kommer även sandbox 2 med så man kan editera själv.

Troligt att man kommer kunna edita + köra.
Det lär vara låst så ja du kan mappa men inte
pröva vad du mappat.

Om de inte är fallet kan ju folk som ändå ba tänkt
köpa spelet för SP sitta o göra massa egna maps
i Sandbox2 i demot och bara nöta demot forever.

Inaktiv

Kan de inte åtminstone öppna betan? Fileplanet har väl fått sitt?

Medlem

Skandal alltså.


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Skandal alltså.

Jo, förjävligt att vissa företag hellre släpper färdig prudukt än att spotta ut skitspel, kan inte annat än hålla med, jag menar kolla på Stranglehold demon, inte ett dugg genomarbetad, inga inställningar alls men de släppte det ändå, allt för att hålla oss konsumenter nöjda och glada! Vilken success det blev!
För er som inte fattade det så var det där sarkastiskt.

Väntar hellre en månad extra och får optimerad version med fulla spelets kvalite än nåt halvtask de slänger ut för att göra whiners nöjda.

Medlem

Troligt att man kommer kunna edita + köra.
Det lär vara låst så ja du kan mappa men inte
pröva vad du mappat.

Om de inte är fallet kan ju folk som ändå ba tänkt
köpa spelet för SP sitta o göra massa egna maps
i Sandbox2 i demot och bara nöta demot forever.[/quote]

Nämnde jag något om det?

http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=vie...


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Det var nog tur för mina studier det här...

Medlem

Känns ju viktigare att dom blir färdiga med spelet än rushar ut ett demo. (en demo)

Medlem

Samtidigt som det är bra att Crytek fixar till spelet, så är det ganska irriterande att dem säger det 2-3 dagar innan demot skulle släppas. Dem måste ha vetat att demot inte var klart för release för länge sedan?? Känns nästan ibland att dem håller på så här så att folk ska verkligen vilja ha spelet, men på mig verkar det i motsatt effekt. Jag börjar bli mer och mer trött på vänta på det här spelet, har en stark känsla att spelet kommer bli en av årets mest överskattade spel??? Pga grafiken då förstås, jag kan ju ha fel, men men... Ser inte bra ut med massa förseningar hela tiden, börjar påminna mig lite om Duke..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Första datumet blir alltid försenat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vad bra! Hinner jag lira alla andra spel som ligger och väntar.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Fyfan va Crytek skjuter fram på saker och ting hela tiden!

Men what ever, har ju World in Conflict och betan som jag kan leka med under tiden.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

12
Skriv svar