Playstation 3 firmware 1.92 släppt

Robot
Playstation 3 firmware 1.92 släppt
Medlem
Playstation 3 firmware 1.92 släppt

Det är väl bättre än inget.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Vet någon när 2.0 släpps?

Medlem

Just handkontrollen var ju så störande alla gånger man glömt stänga av den så har batteriet helt tagit slut.

Inaktiv

om informationen om dom där uppdateringarna stämmer så är det ju helt ok uppdateringar faktiskt..

förbättrad browser
snabbare access till hdd, snabbare laddtider på t ex Warhawk då?
bakåtkompatibiliteten uppdateras, som lovat

vet inte vad microsoft brukar uppdatera sin xbox med..men om den här uppdateringen är "inga större nyheter" så förväntar jag mig att xboxen kan prata och dansa efter microsofts uppdateringar..

Flakmonkey
Skrivet av PvtNils:

Vet någon när 2.0 släpps?

Det ryktas om att den ska komma i anslutning till Tokyo Game Show... men den som lever får se

Medlem

det blir bara bättre och bättre

Inaktiv
Skrivet av PvtNils:

Vet någon när 2.0 släpps?

Samma dag som Home?

Medlem
Skrivet av F3D:

............

vet inte vad microsoft brukar uppdatera sin xbox med..men om den här uppdateringen är "inga större nyheter" så förväntar jag mig att xboxen kan prata och dansa efter microsofts uppdateringar..

hehe

Medlem

Är väl bra att det äntligen börjar komma lite mjukvara på Ps3'an, ger ju en anledning att sätta på den i alla fall.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Just handkontrollen var ju så störande alla gånger man glömt stänga av den så har batteriet helt tagit slut.

kan batteriet i PS3 kontrollerna ta slut av att glömma dom på?
var det inte kontroller som skulle hålla herrans massa år och sen när batteriet är slut så måste man köpa en ny kontroll ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Citat:

Container formats: AVI, OGM, MKV, MP4, FLV and TS

Video codecs: MPEG-2, DivX, XviD, H.264/MPEG-4 AVC, WMV9, FLV1, Theora, and Generic MPEG-4 ASP (3ivx, lavc, etc.)

Audio codecs: MP1, MP2, MP3, AC3, DTS, AAC, Vorbis, LPCM, FLAC, TTA and WavPack

Inte direkt nyhetsrelaterat men, hur mycket av det nämnda kan PS3 spela upp?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av SWEBarb:

Just handkontrollen var ju så störande alla gånger man glömt stänga av den så har batteriet helt tagit slut.

kan batteriet i PS3 kontrollerna ta slut av att glömma dom på?
var det inte kontroller som skulle hålla herrans massa år och sen när batteriet är slut så måste man köpa en ny kontroll ?

De laddas ur, men de går att ladda upp igen. Men till sist kommer de ta helt slut och går inte ladda upp längre, det är där "herrans massa år" kommer in.

Medlem

ok, fick för mig att det var batterier man inte behövde ladda, att laddningsbara batterier blir sämre och sämre annars är inget som är nytt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

"Handkontrollers förmåga att stänga av sig själva om de inte används", äntligen, något jag störde mig så otroligt på är att den låg och tuggar batteri om man t.ex. tittade på en film eller liknande. En 15 min inaktiv trådlös kontroll ska stänga av sig själv, det är ju nästan självklart.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv
Skrivet av cribba:
Citat:

Container formats: AVI, OGM, MKV, MP4, FLV and TS

Video codecs: MPEG-2, DivX, XviD, H.264/MPEG-4 AVC, WMV9, FLV1, Theora, and Generic MPEG-4 ASP (3ivx, lavc, etc.)

Audio codecs: MP1, MP2, MP3, AC3, DTS, AAC, Vorbis, LPCM, FLAC, TTA and WavPack

Inte direkt nyhetsrelaterat men, hur mycket av det nämnda kan PS3 spela upp?

Var läste du detta?


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

När kan jag använda PS3an som ett media center?

Inaktiv
Skrivet av F3D:

om informationen om dom där uppdateringarna stämmer så är det ju helt ok uppdateringar faktiskt..

förbättrad browser
snabbare access till hdd, snabbare laddtider på t ex Warhawk då?
bakåtkompatibiliteten uppdateras, som lovat

vet inte vad microsoft brukar uppdatera sin xbox med..men om den här uppdateringen är "inga större nyheter" så förväntar jag mig att xboxen kan prata och dansa efter microsofts uppdateringar..

Prata och dansa kan inte min Xbox360, men du kan väl göra det för mig eller hur ?

Medlem
Skrivet av F3D:

om informationen om dom där uppdateringarna stämmer så är det ju helt ok uppdateringar faktiskt..

förbättrad browser
snabbare access till hdd, snabbare laddtider på t ex Warhawk då?
bakåtkompatibiliteten uppdateras, som lovat

vet inte vad microsoft brukar uppdatera sin xbox med..men om den här uppdateringen är "inga större nyheter" så förväntar jag mig att xboxen kan prata och dansa efter microsofts uppdateringar..

Prata åh dansa kan inte min xbox360 heller.. Men den behövde hellre ingen FW uppdatering för att klara av en sådan enkel sak som att stänga av handkontrollen

Medlem
Skrivet av Toxic78:

Prata åh dansa kan inte min xbox360 heller.. Men den behövde hellre ingen FW uppdatering för att klara av en sådan enkel sak som att stänga av handkontrollen

Miljontals Xbox 360 behövde heller ingen update för att få dom röda dioderna att lysa istället för de gröna.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:
Skrivet av Toxic78:

Prata åh dansa kan inte min xbox360 heller.. Men den behövde hellre ingen FW uppdatering för att klara av en sådan enkel sak som att stänga av handkontrollen

Miljontals Xbox 360 behövde heller ingen update för att få dom röda dioderna att lysa istället för de gröna.

tänk positivt,
för varje xbox med röda dioder så blir det mer arbets tillfällen för dom som reparerar.

Inaktiv
Skrivet av teX:

När kan jag använda PS3an som ett media center?

Ja, beroende på vad andra människors tyck och tänk om något subjektivt som "vad ett mediacenter" är, så... tja, när du har lärt dig vilka knappar att trycka på

Skämt åsido, den är nog så mycket mediacenter som en konsoll kan vara tror jag. Mycket mer potential än vad jag hade hört innan jag köpte den. Tyvärr så tror jag nog att jag kan köpa en lika bra PC att ha som mediacenter, den dagen som PS3an duger fullt ut.


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Inaktiv
Skrivet av Soilbleed:
Skrivet av teX:

När kan jag använda PS3an som ett media center?

Ja, beroende på vad andra människors tyck och tänk om något subjektivt som "vad ett mediacenter" är, så... tja, när du har lärt dig vilka knappar att trycka på

Skämt åsido, den är nog så mycket mediacenter som en konsoll kan vara tror jag. Mycket mer potential än vad jag hade hört innan jag köpte den. Tyvärr så tror jag nog att jag kan köpa en lika bra PC att ha som mediacenter, den dagen som PS3an duger fullt ut.

njaa, so far äger en chippad xbox som mediacenter

men i sinom tid så ändras det säkert.

Inaktiv
Skrivet av bleak:
Skrivet av Soilbleed:
Skrivet av teX:

När kan jag använda PS3an som ett media center?

Ja, beroende på vad andra människors tyck och tänk om något subjektivt som "vad ett mediacenter" är, så... tja, när du har lärt dig vilka knappar att trycka på

Skämt åsido, den är nog så mycket mediacenter som en konsoll kan vara tror jag. Mycket mer potential än vad jag hade hört innan jag köpte den. Tyvärr så tror jag nog att jag kan köpa en lika bra PC att ha som mediacenter, den dagen som PS3an duger fullt ut.

njaa, so far äger en chippad xbox som mediacenter

men i sinom tid så ändras det säkert.

Njaa, jag håller nog min PC som favorit av de två :heart:


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

1
Skriv svar