World in Conflict-demot på FZ

Inaktiv

Först och främst är det bra att demot kommer strax INNAN spelet släpps. Fint att man får prova på både single och multiplayer.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Varför i heeeeee**etee kan jag inte packa upp filen ens?? kommer upp felmeddelande såfort jag trycker på unzip

Never mind nu funkade det


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Asså fyy vad grymt spel Snyggaste explosionerna nånsin! Inte mkt för strategispel längre men detta kan nog allt vara något ;-P Skönaste o bomba sönder hela staden med Krigsfartygen ute på vattnet! så mäktigt! Klockrenaste var Tears for Fears låten i eftertexten också som är så skön! BOOM


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Jag hade inga problem med att köra tutorial, men när jag försöker köra single player mission låser sig spelet precis när man ska börja beställa trupper.
Kör spelet på high @ 1680x1050 på c2d @ 3 ghz, 8800 gts, 3 gb ram och senaste officiella drivarna. Några teorier?

I övrigt sjukt snygga effekter alltså! Röken, explosionerna och alla detaljerna, som t ex spåren efter fordonen i sanden.

Medlem

Stötte på en kul grej när jag joinade en server igårkväll.

tryck här

Inaktiv

Det är inte ofta jag säger något som detta, men vilket skit spel. Stökigt, rörigt och total kaos! Strategi my ass, pfff. Gillade verkligen Ground Control (speciellt första), men det här kommer inte i närheten av samma klass. Knappast kul för fem öre, en fet tumme ner!

Jo, jag får kommentera explosionerna och andra effekter är ruskigt sköna att se på... typiskt att jag inte gillar spelet, kul för dom som gör det

Skriv svar