Köp BioShock via Steam

Inaktiv

Jag måste bara gnälla lite, någon gång kanske lite moralkakor får nån pirat att rycka till och köpa ett av de bra spel han spelat.

Medlem

skitsamma om det kostar "Mycket"
400-500 kronor är fan lite för så mycket kul som man kommer ha
500 kr är inte ens en halv utekväll.
slut gnäll och köp genom steam

Medlem

Är så enormt sugen nu! Läste precis gamespys recension av spelet till 360 och de var helt lyriska. Enda nackdelen de kommit på än så länge är att spelet bara tog dem lite drygt 25h att spela igenom (vilket antagligen är resultatet av en stressad recensent som vill komma ut med sin story först=)). De gav bioshock en femma (högsta betyg).

Nu önskar man att postverket skyndar på mitt lilla paket så man får lira den här skönheten nästa vecka

Medlem

hansen. Du har rärtt. det är fan inte mycket pengar.
Steam rockar fett!

Medlem

Inte för att jag har något emot sony defense force, men ärligt talat? Sämre recension får man leta efter.
Den på IGN var lite bättre, gillar speciellt avslutningen..

"BioShock stands as a monolithic example of the convergence of entertaining gameplay and an irresistibly sinister, engrossing storyline that encompasses a host of multifaceted characters. This is an essential gaming experience."

Medlem

Va ju bara patetiskt att läsa det där på sony defense force.

Medlem

Jag tror inte ens att dom har provat det på Sony Defense Force. Skrev säkert den endast för att hacka ner på x360

123
Skriv svar