Resident Evil: Umbrella Chronicles-trailer

Robot
Medlem
Resident Evil: Umbrella Chronicles-trailer

har sätt förut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

GUUUHH.. varför måste de bara komma till wii consolen för :(, de va samma med gamecube, köpte den enbart för resident evil spelen men fan heller att jag kommer punga ut 4 laxar på en wii för ett enda spel

Medlem
Skrivet av ghoül:

GUUUHH.. varför måste de bara komma till wii consolen för :(, de va samma med gamecube, köpte den enbart för resident evil spelen men fan heller att jag kommer punga ut 4 laxar på en wii för ett enda spel

konsolen 2500. spelet 500.

det är lika dyrt som att köpa ett nytt grafikkort till datorn i medel klassen.

Medlem

Fan vad detta spel kommer äga fett...

Medlem

Vilket sugigt RE spel, Re ska inte vara fps...

RE5 kom snart.

Skägg.
10 Chambers

Det fanns något liknande till ps2, riktigt skräp, fast det kanske kan vara kul att panga med wiimoten tillsammans med en vän.


signatur
Medlem
Skrivet av FoxeN:

2500. spelet 500.
det är lika dyrt som att köpa ett nytt grafikkort till datorn i medel klassen.

Eller så får du rätt mycket high-end för 3000kr ... medel ligger på 2000.

Anyways, ser ut o bli fint, synd att det endast blir till Wii.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Alltså om man gör en spelserie så bör man väl i alla fall släppa spelen till samma konsol, måste jag köpa både ps3 och wii för kunna köra båda resident evil spelen lixom..

så dåligt marknadsföring för capcom.. kanske bättre för nintendo då dem kommer få en lite äldre spel publik än vad dem har nu, (inget illa menat åt alla wiifanboys) men dem gjorde samma sak för gamecube, om du frågar vilken resident evil fan som helst(ask me lixom), så kommer dem garanterat säga det är de största misstaget capcom gjort, dem fick ju inte direkt så många exemplar av Resident evil remake och zero sålda bara för dem gjorde båda spelen exklusiva åt en kass konsol

Medlem

Wii! Ser fram emot att panga med rumskompisen


signatur

Videomupp

Inaktiv

Trailern såg bra ut. Blir insta-buy när det kommer ^^


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Varför skulle detta komma till fler konsoler för? Det är ju som gjort för Wiimoten! Rätt förståeligt då säkerligen många av "momenten" i spelet kräver snabb precision.

1
Skriv svar