Grand Theft Auto IV:s andra trailer släppt

Medlem

Ger ju ett GTA-sug iaf!

Dock tvivlar jag starkt på att frameraten kommer vara dålig vid släpp. Kan bero på filmkodning eller så lär dom köra hårt på finpolering av optimering osv dom sista månaderna. blir ett köp till min 360


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Medlem
Skrivet av Wessan:

Har folk ingen annanstanns att gnälla? Jesus.
Nån tävling i gnällighet jag missat?

OnT: Tycker det ser skitbra ut

detta är ett forum, där både positiva och negativa tankar får delas och diskuteras...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tycker inte ni att det ser ut som om GTA fått en lite allvarligare/seriösare ton nu med det här spelet?

Medlem

Ser fram emot detta blir köp till 360.

verkar som man kommer kunna ta tag i fordon och "lifta" osv det kunde man inte innan i gta.

jag hakade inte upp mig på FPS dropsen, det har varit FPS-dropps i alla GTA-spel när det hänt mycket på bilden men inget som jag stört mig på, jag är van.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Hubbe:

Tycker inte ni att det ser ut som om GTA fått en lite allvarligare/seriösare ton nu med det här spelet?

Det vill jag också tro, men alla bara gnäller på den hackiga fpsen i filmen som visar upp en ofärdig produkt

Inaktiv

Jag tyckte allt va snyggt förutom gubbarna, tittar speciellt på ansikterna, Såg ut som typ trean om inte värre :/ Hade verkligen hoppats att utvecklingen hade gått fram där. Om man kollar på andra spel som t.e.x ett av mina favoritspel vid namn Mafia så har det bättre ansikten än GTA4... Det kom ju ut för några år sen till PC och PS2.

Bild

Medlem

Hackar inte ett skit. Skaffa bättre flyttalsprestanda eller glasögon, era datorer som ni fått av pappa som är crap.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Skrivet av gryzor:

Hackar inte ett skit. Skaffa bättre flyttalsprestanda eller glasögon, era datorer som ni fått av pappa som är crap.

Vissa av oss är inte bortskämda småglin. Har byggt ihop min dator själv, med eget kapital.


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av gryzor:

Hackar inte ett skit. Skaffa bättre flyttalsprestanda eller glasögon, era datorer som ni fått av pappa som är crap.

Vissa av oss är inte bortskämda småglin. Har byggt ihop min dator själv, med eget kapital.

Faktumet att du besvarade hans post på det sættet befæster endast hans bildliga liknelse (att de flesta på fz ær under 18 och bor hemma hos sina førældrar; d.v.s de har inte kommit ut ur hormonfællan æn).

Medlem

Suck...har det forumet invaderats av ett gäng gnällgubbar/kärringar? Gnälla på frameraten i ett filmklipp?!!? Hujedamig...
Tycker GTA IV ser ut att bli ett riktigt bra spel. Synd om alla stackare som bara har en PC

Medlem

Ser gött ut, givet köp!


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Cortex:

Suck...har det forumet invaderats av ett gäng gnällgubbar/kärringar? Gnälla på frameraten i ett filmklipp?!!? Hujedamig...
Tycker GTA IV ser ut att bli ett riktigt bra spel. Synd om alla stackare som bara har en PC

eftersom microsoft är grovt inblandade i GTA IV så tror jag att portningen till pc kommer gå fortfarande än tidigare, fast först skall ju de klämma ur alla pengar från alla konsolinnehavare


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av gryzor:

Hackar inte ett skit. Skaffa bättre flyttalsprestanda eller glasögon, era datorer som ni fått av pappa som är crap.

Jag fick min av mamma faktiskt

Medlem

hoppades få se lite ingame, inte filmerna...nåja gta har aldrig gjort mig besviken....

Pansarknekt
Skrivet av Guzilla:

Jag tyckte allt va snyggt förutom gubbarna, tittar speciellt på ansikterna, Såg ut som typ trean om inte värre :/ Hade verkligen hoppats att utvecklingen hade gått fram där. Om man kollar på andra spel som t.e.x ett av mina favoritspel vid namn Mafia så har det bättre ansikten än GTA4... Det kom ju ut för några år sen till PC och PS2.

Bild

Mafia är det bästa spelet i den här kategorin. Det hade extremt schysst stämning och en riktigt levande stad. Gick man in i hus såg man genom fönstret. Fordonen var bra balanserade och nämde jag stämningen.

Jag ser fram emot GTA4 men skulle nån säga att Mafia 2 var påväg så hade jag varit såld direkt.

Angående framedrops så hade jag aldrig det i dom förra spelen eller så tänkte jag inte på det. Och som vanligt ropar man hej till fan innan han e där.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Skumt, när jag försöker se filen som jag laddade ner går det inte, jag provade de andra länkarna i tråden och den enda som funkade var mp4 filen, wmv verkar inte funka, jag får bara ljud.

Jag har just installerat cccp, innan installationen så rensade jag gamla codecs och spelare.
Nån som har nått tips? (att installera k-lite eller ace megapack räknas inte som tips)

Ont; jag blir riktigt sugen på spelet, tycker det var snyggt och det verkar förmedla en bra stämning (som med de andra i serien).
Faen, jag som inte ens har spelat GTA: San Andreas ännu.

Medlem

Klaga på fps:en? För tusingen det är ju bara att sänka upplösningen eller detaljrikdomen eller vad som helst! Plus att Gta spelen har en framelimiter som låser spelet på en viss fps.

Guzilla du kanske skulle ta och lägga in 3:an och mafia igen och en extra titt på de ansiktena!

Det här Gta:t ser ju iaf ut att ha hängt med i det grafiska till skillnad från de andra. Ser riktigt smarrigt ut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Bara jag som ALDRIG haft mindre än 60 fps eller fps-drops i något GTA?


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem
Skrivet av Lognit:

Skumt, när jag försöker se filen som jag laddade ner går det inte, jag provade de andra länkarna i tråden och den enda som funkade var mp4 filen, wmv verkar inte funka, jag får bara ljud.

Jag har just installerat cccp, innan installationen så rensade jag gamla codecs och spelare.
Nån som har nått tips? (att installera k-lite eller ace megapack räknas inte som tips)

Ont; jag blir riktigt sugen på spelet, tycker det var snyggt och det verkar förmedla en bra stämning (som med de andra i serien).
Faen, jag som inte ens har spelat GTA: San Andreas ännu.

Jag skulle verkligen rekommendera dig att avinstallera alla former av codecpacks, eftersom codecsen tenderar att krocka med varandra.

Pröva att ladda hem Videolan Client, eller VLC som videospelare (www.videolan.org) och ffdshow (http://dvd.box.sk/ddivx.soft.link.php?rid=8401). För AC3 ljud som är ganska förekommande så finns det AC3Filter (http://dvd.box.sk/ddivx.soft.link.php?rid=8394).

Det här brukar räcka, så länge du inte encodar eller decodar film själv så att säga

Inaktiv

Hoppas det kommer till PC, annars måste jag skaffa konsoll.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av Rawle:

Bara jag som ALDRIG haft mindre än 60 fps eller fps-drops i något GTA?

nope:) Kör med aa/af på och smaskigheter utan problem:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Lognit:

Faen, jag som inte ens har spelat GTA: San Andreas ännu.

Det spelet är väl sådär, men för mycket getto och förlite handling. CJ's bror is teh gey.

Inaktiv
Skrivet av Loading:
Skrivet av Lognit:

Faen, jag som inte ens har spelat GTA: San Andreas ännu.

Det spelet är väl sådär, men för mycket getto och förlite handling. CJ's bror is teh gey.

nej det är ju kanon bra!

samuel l jackson rockar

Medlem

Jag tyckte spelet blev någelunda bra när man kom ut från the "hood" jag håller med om att Samuel l Jackson var tuff som Frank Tenpenny. Men spelet behövde lite mer än det :/

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av N3m35i5:

Vill ha, dock så verkar det inte vara några stora kändisar i denna som det var i 3:an, VC och SA..

HD länk

Eller så kan man dra ner från fz Länken under filmer är alltid till HD-versionen, om en sån finns dvs

http://www.fz.se/filer/?id=3471

Måste bara säga att filmen från FZ bara ger mig ljud och ingen bild (Tror att jag har samma problem som Lognit på sida 4 i tråden.)
Fick kolla på den mindre versionen.
edit: Får ingen bild på den andra filmen heller (är antagligen samma klipp men från olika sidor).

Spelet ser fokkin amazing ut. Wow

Medlem

vill ha, ska ha, var finns betan ?


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Hade faktist också problem med filmen, när jag försökte köra den med media player classic så stod det att jag saknade codec och det har jag fan aldrig märkt förut, så jag försökte med vlc, då gick det bra dom första tio sekunderna eller så, sen laggade den och fastnade, då försökte jag med windows media player och den laddade ner codecs automatiskt och installerade och efter det gick det perfekt..
Typ första gången jag använder windows media player sen jag installerade xp på den här datorn..

För övrigt tycker jag att det såg bra ut och nu har vi ju fått veta lite av handlingen.
Vem kan det vara som han söker?

Medlem
Skrivet av Mysli:

Jag skulle verkligen rekommendera dig att avinstallera alla former av codecpacks, eftersom codecsen tenderar att krocka med varandra.

Pröva att ladda hem Videolan Client, eller VLC som videospelare (www.videolan.org) och ffdshow (http://dvd.box.sk/ddivx.soft.link.php?rid=8401). För AC3 ljud som är ganska förekommande så finns det AC3Filter (http://dvd.box.sk/ddivx.soft.link.php?rid=8394).

Det här brukar räcka, så länge du inte encodar eller decodar film själv så att säga

Som jag skrev så hade jag just rensat min dator på alla codecs och tjaffs for att sedan installera cccp-projekt.

Jag glomde namna att jag ar val fortogen med Vlc, tyvarr funkade inte det heller.

Ber om ursakt for att de tre sista bokstaverna inte funkar sa bra.

Inaktiv

Jag lovar att om inte spelet hade hetat Grand Theft Auto 4 skulle folk klaga som fan, "fan vad ful grafik", "ser helt ruttet ut".

För det är faktiskt ingenting att bli hysterisk över.

Medlem

Ju mer jag desto mer längtar jag, verkar vara en lite seriösare framtoning denna gång också - me likez!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Skriv svar