Earth No More - nytt från 3D Realms/Recoil

Medlem
Earth No More - nytt från 3D Realms/Recoil

gäsp, ge oss dnf istället.

Medlem

vad hände med dnf!!!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

3D Realms har inte gett ut ett dåligt spel som jag kan komma att tänka på, i varje fall inte på väldigt länge. Det blir definitivt till att hålla ett öga på det här vad det lider

Edit: Åh, DNF sitter nog 3D Realms själva och filar på ännu. Om det inte är ett skämt medan de sitter och dricker kaffe dagarna i ändå på pengarna från de spel de hjälper till att finansiera och producera som Max Payne, Prey och det här

Medlem

DNF dog väl för flera år sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Men vafan... 3DRealms ska fokusera på DNF!

Medlem

Åh kom igen DNF FTW! Vill gärna se ett Nytt Max Payne eller nått i samma spelstil iaf!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kommer att släppas före DNF! Var så säkra

"Oh, and it can't be a magazine article about 3D Realms without talking about Duke Nukem Forever. There is a small sidebar article about DNF in here, including... a new screenshot from the game that hasn't been seen before anywhere. Go check it out."

Någon som kan få tag i denna nya screenshot?

Medlem

Ja, det hade ju inte varit helt fel om dom blev klara med DNF någon gång... Lär nog ta sin lilla tid innan vi får se något av det.

Ser dock fram emot Earth No More. Låter trevligt

Medlem

3D Realms har väl bekräftat att de arbetar på DNF och nu mer på allvar då de förut haft en väldigt dåligt schema, plan och organisation som nu ska vara löst. Detta ska i sin tur ha givit projektet en rejäl boost och hoppas har nu växt. Så har jag iaf uppfattat det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

lol alla kommenterar DNF direkt så skönt

De borde ju fixa det faktiskt innan de börjar me nytt

Inaktiv

Här DNF bilden. Bilden är väldigt liten så går inte att se riktigt vad det föreställer.
http://img515.imageshack.us/img515/8011/dukenukemforevernd3.j...

Medlem

Bara för att göra det här klart för alla: Det är inte 3D Realms själva som utvecklar de här, de fokuserar fortfarande på DNF.

Snygg bild, förresten. Eller ja, snygga ljuseffekter - rummet är ju bland de fyrkantigare sådana man sett. Men det finns inte så många sätt att göra trapphus på, heller. Hoppas bara det finns mer än bilden också, vilket jag tror, men vill att världen ska också

Medlem
Skrivet av parkar:

Här DNF bilden. Bilden är väldigt liten så går inte att se riktigt vad det föreställer.
http://img515.imageshack.us/img515/8011/dukenukemforevernd3.j...

GRYMT!!

Medlem

"...och kommer inkludera såväl co-op för onlinespelande..."

Dock har jag en svag känsla att PC spelarna kommer at bli snuvad på den kakan, som oftast.

Medlem

Dom kan väl för fan fokusera sig på DNF när dom är väl medvetna om att dom redan ligger 7år. Men nån gång så lär ju DNF komma, se bara på Prey, vart ju hur grymt som helst trots att de va försenat med DNF-klass.

Medlem

Riktigt intressant, hoppas att Recoil gossarna kan leva upp till det de gjorde på Remedy. Alla spel har blivit fantastiska i Remedy studion, blir intressant att se hur bra Recoil kan göra spel.

Off-topic:

Skrivet av parkar:

Här DNF bilden. Bilden är väldigt liten så går inte att se riktigt vad det föreställer.
http://img515.imageshack.us/img515/8011/dukenukemforevernd3.j...

Är det bara jag som tycker att den bilden är väldigt lik testchambern i Half-Life 1?.

Medlem
Skrivet av parkar:

Här DNF bilden. Bilden är väldigt liten så går inte att se riktigt vad det föreställer.
http://img515.imageshack.us/img515/8011/dukenukemforevernd3.j...

ser lite ut som lostplanet:D


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Är det bara jag som tycker att den bilden är väldigt lik testchambern i Half-Life 1?.

Ja

1
Skriv svar