Grand Theft Auto 4-specialutgåva i oktober

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Tror din PC kommer få fet lagg när du spelar GTA 4 på den..

Det var ett tag sen något spel jag spelat har gått segt i min normala spel-upplösning (1680*1050), i värsta fall kanske man får gå ner till 1280*1024 i GTA4 och fortfarande ha allt godis igång. Å andra sidan kostade datorn lite mer än random konsoll också :/

Möjligt att det kan bli en PS3:a när det kommer ner till skäligt pris, och när det kommer lite spel som intresserar mig. Skulle inte bli ledsen om det kom en nyutgåva av FFVII t.ex

Medlem

FF IV remake möjligtvis. Spyr galla på det överskattade VII:an, sen för att återgå till GTA4 så väntar jag också ivrigt på en PC-version, även om jag hade ägt en PS3a.

Medlem

Gta är bäst på pc, autoaim suger och att skjuta och köra fordon på en pc i gta är absolut inga problem, mer känsla på pc'n imo.

Inaktiv
Skrivet av Bluevortex:

tröttnat på gta om detta spelet är precis som dom gamla fast med förnyad grafik så är det inte så intressant (fast det är ju klart att man hadde ju hur mycket som helst att gjöra i dom gamla)

håller med.

FML
Medlem

Nagon som vet om det ska komma en PC utgava och isafall nar kommer den? Fan har gatt och trott nu att det ska komma i Oktober, men det var tydligen bara for Xbox360 och PS3an.

12
Skriv svar