StarCraft II - nya enheter och fläskig film

Medlem

wtf går ju inte ens att se fast man e gamespy member, kommer bara en join Ign inside grejj fuck fuck fuck för övrigt känns battlecruisers som små piss myror istället för stora 300 pers slaggskepp som om man kolladep å cgi's o så i sc 1 så var dem asfeta
Ska ju va känsla i en av ens favvo units imo

Medlem

Jag tycker releasen av SC2 käns mycket större än 360, Wii och PS3, men hallå, jag är ju PC-gamer in själen.

Synd att Reaperna käns blårippade från Tiberium Wars... samma med Colosus och lite Mothership med. Det är tråkigt som fan om de ersatt Carriers med Mothership.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

ace84 battle cruisers borde väll logiskt sett vara 6 man i eftersom det tar 6 i pop limit ;), fast sedan får du tänka på att marines är gigantiska också.. Zealots är 3m långa..

Medlem

hipshot ersatt har dem nog inte gjort, man får bara ha ett mothership, finns säkert kvar

Medlem

Carriers kommer vara med, det tror jag. Mothership är Protoss specialenhet! Om Terrans har kvar sina Battlecruisers då kan jag lova på heder och samvete att Protoss har kvar sina Carriers! Själv tror jag att Zergs kommer ha en stor fet landgående "Ultralisk" som kommer krossa allt i sin väg (på marken). Terran kommer förmodligen ha någonting emellan, en landenhet som kan skjuta på flygande enheter och på landgående.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av RemusSwe:

Carriers kommer vara med, det tror jag. Mothership är Protoss specialenhet! Om Terrans har kvar sina Battlecruisers då kan jag lova på heder och samvete att Protoss har kvar sina Carriers! Själv tror jag att Zergs kommer ha en stor fet landgående "Ultralisk" som kommer krossa allt i sin väg (på marken). Terran kommer förmodligen ha någonting emellan, en landenhet som kan skjuta på flygande enheter och på landgående.

Ser tu som att designfilosofin (för toss ialafall) Är att ta en gammal enhet och ersätta den med nya, mer nischade. Dragoons har blivit immortals (counter för stora enheter) och stalkers (kvicka, kan teleportera sig bort från melee-enheter). På småflyg-sidan har vi även där en counter för enheter med mycket hälsa (warp ray) och en counter för små enheter (phoenix).
Är moderskeppet enbart en spellcaster? Då finns det utan tevkan en nisch kvar som måste fyllas av någon enhet - en större flygafarkost med "vanlig" attack som inte kräver att man sparar ihop energi.

Jag tvivlar också starkt på att Blizzard visar upp det största och coolaste som Terran har i första trailern. Inte heller ett ord om en fjärde ras - de sitter garanterat och håller på en del överraskningar.

Medlem

inga Dragoons? men vi älskar Dagons

"fallen protos warriors reincarnated into a robotic spider"

MUMS

Skrivet av PsyX:

inga Dragoons? men vi älskar Dagons

"fallen protos warriors reincarnated into a robotic spider"

MUMS

De goons som finns kvar blev uppdaterade till immortals.

Medlem

Fick bara en av de där filmerna att fungera... Ser gammaldags ut, men det är väl tanken att likna ettan.

Hur som helst en lättnad att det blev SC2 och att vi slapp mer MMO-skit.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av PsyX:

inga Dragoons? men vi älskar Dagons

"fallen protos warriors reincarnated into a robotic spider"

MUMS

Tyvär så förlorade Protoss så pass mycket av sina tempel och prylar på Aiur att de inte kan framställe nya Dragoons, så istället har alla gammla dragoons byggts med dubbla kanoner och en kraftfull sköld, nu kallade Immortals. Allt detta kan du läsa på www.starcraft2.com


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Immortals är dock ganska olika från dragoons.. det har jag har sett så skjuter dem väldigt kort vilket gör dem mycket mindre effektiva att gå till anfall med, och hjälp till försvaret.. dock grymt mot siege tanks osv

Medlem
Inaktiv

Starcraft i mitt hjärta!

12
Skriv svar