Triss i Hellgate: London-filmer

Robot
Medlem
Triss i Hellgate: London-filmer

Ser ju onekligen fint ut men ska verkligen alla fiender dö som ragdolls? Jag kommer ihåg i Diablo1 och Diablo2 då varje fiende iaf. hade sin egna unika dödsanimation.

Medlem

tja, det verkar egentligen ganska roligt, men det är ett par grejer som jag är lite tveksam över.
i alla filmer jag sett hittils har spelet framstått som väldigt laggigt, speciellt när många fiender dör samtidigt, vilket inte bådar gott eftersom det ju i princip är meningen att man ska döda många fiender samtidigt.
dessutom är animationerna verkligen inte snygga. allt från hopp och attack animationer och dylikt är inte alls speciellt snyggt, utan väldigt stela och tråkiga. hoppas åtminstone att de kan fixa lagget.

Medlem

Håller med Moberg. Spelet ser väldigt hackigt ut just nu. Visst folk kommer säga, " det är inte klart än, det är alpha osv" Jag känner iaf på mig att det kommer vara o optimerat, typ som Stalker när det släpps.

Inaktiv

Hack'n'slash i all ära, det finns bra och dåliga spel i alla kategorier, typ Diablo o.s.v. men det här ser tok tråkigt ut. Liknar mest ett hjärndött konsoll spel, kanske det är också men det var inte vad jag trodde Hellgate: London skulle bli... Känns som en besvikelse men den som lever får se vad det blir.

Medlem

kommer inte detta vara online precis som diablo 2 ?

Medlem

Knäck o MOberg, de e ju därför de heter Hack'n'Slash höhöhöh


signatur

I'm the best around...

Medlem

sågklingan i tredje filmen såg skön ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

haha fy fan va coolt det ser ut!
jag ska lira whirlwind killen


signatur

Meep!

Medlem

Kan fortfarande inte bestämma mig om det är skit eller helt underbart. :-S

Konceptet är dock läckert.

Får nog spela det för att veta säkert.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar