Ultimate Duck Hunting till Wii

Inaktiv

roligast är de Wii-ägare som känner sig tvungna att komma på nått att säga för att "försvara" de skit spel (vilket är många) som kommer till Wii. Min Gamecube är fan överlägsen den där skit konsolen Wii!

Medlem
Skrivet av mongoose84:

roligast är de Wii-ägare som känner sig tvungna att komma på nått att säga för att "försvara" de skit spel (vilket är många) som kommer till Wii. Min Gamecube är fan överlägsen den där skit konsolen Wii!

Kan hålla med om att det kommer en del skitspel, dock finns det inget som slår glädjen när man kör ett schysst multiplayerspel med ett gäng polare. Lite öl ökar effekten.

Medlem
Skrivet av mongoose84:

roligast är de Wii-ägare som känner sig tvungna att komma på nått att säga för att "försvara" de skit spel (vilket är många) som kommer till Wii. Min Gamecube är fan överlägsen den där skit konsolen Wii!

Intressant hur den kan vara överlägsen när ett Wii är en Gamecube + så mycket mycket mer..
Håller med om att det finns mycket skitspel till Wii, inte så konstigt när Wii tvingar utvecklare att tänka annorlunda. Så var det i början av hela tv-spelseran också. Dock så finns det många bra spel till Wii, precis likadant som det är med Xbox360 och PS3, allt är definitivt inte guld och gröna skogar där...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Inaktiv

JAg tycker inte det finns många bra spel, finns kanske 3-5 bra spel vilket jag verkligen inte anser är många. Är samma sak med ps3, 2 kanske till och med 3 bra spel. Rätt pinsamt

Medlem

Aha! så det här är en mod till HL1?

Medlem
Skrivet av lapa:

Aha! så det här är en mod till HL1?

Att du ens vågar dra sån skam över HL, fy säger jag bara, FY!

Är wii nerd men detta ser ut att vara bland de skräpigaste på länge. Ok duck hunt var roligt till nes, men man hade ju iaf hoppats på att de kunde uppdatera grafiken sen dess.

Medlem

Min första reaktion när jag läste om en remake av Duck Hunt var: "öööh.... va?" Den reaktionen kvarstår efter att ha sett GameTrailers recension.

Inaktiv
Skrivet av lapa:

Aha! så det här är en mod till HL1?

Grafiken mäter sig knappast med HL1. Mer som Doom fast med polygoner. Kolla trailern får ni se!

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av b0ne:

Haha vilken RÖV sida.

Haha vilken SÄRskrivning.

Inget bättre för dig?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

är ju ett pc spel som funnits ett tag

Medlem

Jävlar vad fult. Grafiken är ju dålig, men det finns ingen ursäkt för hur fult GUIt är

12
Skriv svar