Fallout 3
Fallout-spelen har alltid varit något som man verkligen gillat och när man hörde att Bethesda skulle göra denna underbara spelserie så blev man orolig. Varför? jo för att dom gjorde Oblivion och det spelet i mina ögon var riktigt dåligt.
Började spela Fallout 3 i söndagskväll, redan ibörjan så fick man härlig retrokänsla av hur Vault 101 såg ut, och Hur galna overseers kan vara.
Jag tänkte ibörjan att jag skulle spela gooding men redan efter en timme hade jag gjort något fruktansvärt. Efter det så försökte jag göra allt för att tvätta bort min synd men även det gick inte så bra. Jag har lurat mig till saker även stulit av folk bara för att få lite extra kapsyler. Min karaktär är snäll men har en djävul på en axel och en ängel på den andra.
Fallout 3 är otroligt bra och fylld med speciella karaktärer som Fallout skall ha, ibland så tar man och gissar galet och tror att det är omöjligt att göra gammla retrospel till nya. I'm a vault dweller named Chuck Norris.
Ni andra då vad tyckter ni om spelet och vad heter era karaktärer?

Min karaktär heter Velfolt (jäpp, påhittigt) och är supersnäll. Har statusen Urban Legend just nu. Har klarat det på lite olika sätt, mitt tips är att köra mainstoryn tills ni har fått tillgång till power armorn sedan utforska satan, tills ni är level 20 och då klara av spelet..
Hehe, i början togj ag och dödade overseern.. Då fick jag dåligt samvete..
Jag kör som en neutral kille, men det är lite svårt när det mesta man gör är att rädda folk
Så man får stjäla saker emellanåt så att man håller sig neutral
Jag lyckades även få så att hon Moira slutade skriva sin bok, fick då en perk som sänker chansen för fienden att critta på mig med 50%, nice nice, dreamcrusher eller något sådant tror jag den heter.
Heter f.ö Quake, ville ha ett töntigt namn på en kille som ser väldigt töntig ut
Och på Spelaspelets fråga, nej.
Jag smög ned en frag-mine i fickan på han som vaktar Moira, explosionen dödade båda och jag lootade stället.
Sedan skar jag av Moriaritys huvud då han var allmänt störig och försöke blåsa mig på 100 caps.
Jag avslutade det hela med att spränga hela Megaton i luften.
Jag vet, jag är ond
Jag smög ned en frag-mine i fickan på han som vaktar Moira, explosionen dödade båda och jag lootade stället.
Sedan skar jag av Moriaritys huvud då han var allmänt störig och försöke blåsa mig på 100 caps.
Jag avslutade det hela med att spränga hela Megaton i luften.
Jag vet, jag är ond
Hahahha
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
Är ond och heter Yuri.
Main Quest:
Blev så otroligt besviken att spelet faktiskt tog slut, hoppades på att det skulle bara free-roam efteråt.
När jag tänker på det så har jag faktiskt ingen aning om vad min karaktär heter, det måste jag kolla upp.
Jag spelade däremot i ungefär 64 timmar endast genom att "levla" och uppgradera min utrsustning, sedan tog huvuduppdraget de sista 4 timmarna och jag hamnade därför på 68 timmar totalt.
Nu har jag fullt upp med att utforska den andra halvan av Capital Wasteland, den halvan som jag i stort sätt ignorerade så när som på ett försök att hitta Three Dog och ta död på svinet.