Dokumentera ditt liv hos FZ!

Medlem

Red har aldrig fel, nu är det så att folk skall älska bloggarna, basta.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Tycker synd om FZ crew som lagt ned så mkt tid och energi på nya funktioner samt ny design och det enda som händer är att en bunt whiners klagar på hur mkt det dom gjort suger.

Om ni inte gillar det, så använd det inte. Men det är onödigt att person efter person skriver hur illa dom ser på bloggandet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Tycker synd om FZ crew som lagt ned så mkt tid och energi på nya funktioner samt ny design och det enda som händer är att en bunt whiners klagar på hur mkt det dom gjort suger.

Om ni inte gillar det, så använd det inte. Men det är onödigt att person efter person skriver hur illa dom ser på bloggandet.

Folk har rätt att uttrycka sin åsikt, onödigt eller inte.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Redaktör

Exakt. Och bloggar gör det oerhört enkelt och smidigt.


signatur
Medlem

På tal om bloggar så undrar jag hur man listar samtliga bloggar som finns på FZ?! Eftersom siffran 150 nämndes antar jag att det finns många fler än det fåtal man ser på bloggportalssidan. Jag hittade iofs en länk Bloggsökning men den fungerade inte... :\

Inaktiv

Vem fan bryr sig egentligen? Blogg är så extremt överskattat.

Medlem

Härligt, nu kan man äntligen läsa om när folk fyller år, vilka spel dom längtar efter mest och vilket dom senast köpte. Hur har vi klarat oss tidigare.
Tycker det mesta som bloggas är antingen något man inte bryr sig om eller som lika gärna kunde passat i forumet.
Men det är ju frivilligt att läsa och så länge folk gillar det så skall man inte klaga.

Medlem

Nåå, hur faen blev det med importering utav wordpress bloggar?

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av CastorFiber:

...
Bloggar är i 9 fall av 10 onödigt.

du behöver inte besöka alla bloggar om du tycker dom är onödiga, då kanske det blir lättare

Det är alla bloggares standardförsvar... Lite som att säga "köp inte produkten om du inte gillar reklamen" - det säger ju sig själv, det hjälper dock inte mot den frekvens man får reklamen nedkörd i halsen. Förmodligen behöver ni inte bekymra eder för att jag läser det ni skriver i bloggarna... eller inlägg som börjar med en länk till aftonbladet.:P


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

sällan skådad fördomsfullhet och konservatism, det är så man blir mörkrädd

Ungefär som att säga att nästan alla dagstidningar är skit (aftonbladet, expressen, metro, city), därför borde dom inte få finnas (inte ens DN och SvD)...


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Skrivet av mongi:

sällan skådad fördomsfullhet och konservatism, det är så man blir mörkrädd

Ungefär som att säga att nästan alla dagstidningar är skit (aftonbladet, expressen, metro, city), därför borde dom inte få finnas (inte ens DN och SvD)...

Att tycka att nästan alla dagstidningar (aftonbladet, expressen, metro, city) är skit är inte fördomsfullt, det är baserat på ren erfarenhet. DN och SvD är nästan fria från klimathot, Paris Hilton och alla blonda dokusåpa miff så de får godkänt.

Det som gör att man blir mörkrädd är att det finns sånna som du (tydligen) som inte inser vilket skräp dessa media är.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av mongi:

sällan skådad fördomsfullhet och konservatism, det är så man blir mörkrädd

Ungefär som att säga att nästan alla dagstidningar är skit (aftonbladet, expressen, metro, city), därför borde dom inte få finnas (inte ens DN och SvD)...

Att tycka att nästan alla dagstidningar (aftonbladet, expressen, metro, city) är skit är inte fördomsfullt, det är baserat på ren erfarenhet. DN och SvD är nästan fria från klimathot, Paris Hilton och alla blonda dokusåpa miff så de får godkänt.

Det som gör att man blir mörkrädd är att det finns sånna som du (tydligen) som inte inser vilket skräp dessa media är.

Nej du har missförstått vad jag försöker säga. Jag håller med att dom tidningarna är skit. Men det är inte ett skäl att generalisera och avskaffa *alla* dagstidningar. Jmfr bloggar.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Skrivet av mongi:

Nej du har missförstått vad jag försöker säga. Jag håller med att dom tidningarna är skit. Men det är inte ett skäl att generalisera och avskaffa *alla* dagstidningar. Jmfr bloggar.

Ja, ok - då har vi missförstått varandra då för jag vill inte "avskaffa" alla bloggar, jag skrev innan att bloggen visst har sin plats jag tycker inte att alla skall ha en bara för det är (läs var) mode...
Jag gillar fotobloggar där ingen förväntar sig att jag skall läsa om personens emo-besvär...

Vem var det som sade att vi alla kommer att vara anonyma 15 minuter i framtiden? Jag tror det ligger något i det...

Den vanlige killens blogg är skräp i vägrenen på den motorväg som är Internet.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Så sant så

Jepp, jag tog i lite där. Jag syftade inte på ditt specifika inlägg, utan på gnället i allmänhet


signatur

Patrick
Producer@DICE

12
Skriv svar