Robot
Inaktiv
Skate filmat

Ser ju fan så mycket bättre ut än Tony Hawk spelen, tror det kan bli en höjdare. Skönt med lite mer realistisk framtoning.

Medlem

Yes tycker det är synd att Tony Hawk spelen blivit så jävla utspaceade på sista tiden.

Fan vill ha detta till PC

Inaktiv

oohh lite banor som är realistiska....
kommer nog att bli kul att bara glida runt och hitta sina favorit ställen....

i tony hawk 8 så kan man hoppa upp i luften var som hellst och när man landar så grindar man nånting..


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

får man vara han i gult som jagar tönten på brädan?
DET skulle jag spela!

Medlem

Ser helt okay ut, håller med Philip, men det kan man nog bara drömma om :/


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Vart är allt "Hata EA!" snack?
Själv så är jag glad att Tony Hawk serien får lite konkurrans...
Nu vill jag bara att dem släpper The Sims: Skate också...
så kanske tjejen blir lite skate intresserad igen...

Inaktiv

Tycker EA har lyckats riktigt bra på sportfronten på sisten!

Skillstick i NHL, Nya fysiken i FIFA, Fight Night kontrollerna och nu detta SKATE

tummen upp!

Medlem
Skrivet av bleak:

Tycker EA har lyckats riktigt bra på sportfronten på sisten!

Skillstick i NHL, Nya fysiken i FIFA, Fight Night kontrollerna och nu detta SKATE

tummen upp!

Kan bara hålla med, detta kan nog bli jäkligt skoj.

Inaktiv
Skrivet av bleak:

Tycker EA har lyckats riktigt bra på sportfronten på sisten!

Skillstick i NHL, Nya fysiken i FIFA, Fight Night kontrollerna och nu detta SKATE

tummen upp!

Fortfarande så tappar ju skataren fart då han landar ett helt perfekt trick...de verkar lite dåligt!

Medlem

Älskar att det känns som att fokus är på att skate:a och ha kul. Ungefär som ett GTA fast att man är skateare istället för gangster.

Om någon sett Lords of Dogtown så förstår ni vad jag menar!

Medlem

Hahaha, fyfan vad jag garvade när snubben började jaga honom och skrika "You want a piece of me, is that it?!"

Äkta USA ghetto


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Gillar hela konceptet med att man själv får göra tricksen med styrspaken och inte bara trycka på en knapp, lite mer utmaning då. Sen att de satsat på lite mer realistiskare aspect på det hela är ett plus.

Hoppas nu bara att de slänger in en skön outfit-editor så man kan skapa en gubbe som är så lik en själv som möjligt, sånt är alltid kul o sitta och pilla med!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Word MiLeS. jag tycker dom ska slänga in en sån där editor så man kan lägga på sitt egna ansikte på skataren som i dom äldre NHL spelen..
grymt roligt när personerna iomgivningen reagerar lite och inte bara står på ett ställe och bara står där som en zombie som i ett annat skatespel. men hoppas att några personeri omgivningen reagerar positivt.

Eller hur mer EA hatande eller nej så länge dom kommer med nya saker som dom sällan gör är dom ju helt okey

Medlem

ser realistiskare ut än tony hawk iaf, men ser fortfarande lite B ut.

Medlem

Verkar som banorna kan bli rätt stora. Det vore riktigt nice, så man kan utforska lite själv och hitta bra spots. Riktigt coolt vore det om det var en stad som är lika stor som i GTA

Medlem

Bah bara till konsollerna.
Hoppas de konverterar det längre fram.

Medlem

Hoppas verkligen att kameran inte är så där dålig, känns som att det är en myra som knäcker extra som kameraman. Om spelet får samma kameravinkel som Tony Hawk så kommer de nog bli riktigt grymt.

Medlem

Hoppas det kommer med något nytt. Tony Hawk har bara stått och stampat på i stort sett samma ställe sen ettan.

Medlem

Eller så kan man lära sig skateboard själv... får man lite sol på sig också.

1
Skriv svar