Forza Motorsport 2 fotat

Robot
Medlem
Forza Motorsport 2 fotat

LÄNGTAR...SLUT


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

hoppas demot kommer snart


signatur

I fart in your general direction

Medlem

*vackert*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Asså ge mig skiten nu !!!!!!!!! Satans jänkare ska få spelet en vecka innan också så jäkla dåligt.. Längtar tills den 8.e !

Medlem

Hoppas de har fått till det bra med ratten nu bara...

Hade varit tråkigt om det inte funkade så bra...

MS ratt jag pratar om då

Medlem

spelet ser inte bra ut, men iom att det ska flyta i 60 fps så kanske det kan ge Gran Turismo en match

Medlem
Skrivet av pazu:

spelet ser inte bra ut, men iom att det ska flyta i 60 fps så kanske det kan ge Gran Turismo en match

hah?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Får nog och ta och hålla med delvis ang grafiken. Det finns massor med missar. Det mesta är snyggt, men behövs putsas. De har fuskat lite med motion bluren här och där (se tex http://images.xboxyde.com/gallery/public/5281/847_0004.jpg där den bakre bilen är "blurrad på fel håll", dvs den borde vara suddigare än bakgrunden), och det är definitivt för lite i förhållande till hastigheten.

Trist också med enbart racing-banor, samt att sådana alltid är lite fattiga på träd etc.

Bilarna ser dock skitbra ut, tyvärr verkar det som att de har utelämnat cockpit-view som är min favorit, speciellt om de ska kalla det för simulator :/

Fina motorljud dock

Medlem

Det de syftar på som är mest simulator med spelet är inställningsmöjligheterna man har. Dvs, du kan byta ut det mesta på din bil och kan t ex få upp en C-klassbil upp till A-klass och tävla där ifall du vill

Sedan kan man även designa bilen i stort set hur man vill.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

vill testa det först innan jag ev. ska förhandsboka det.

Medlem

hur kan man haka upp sig på grafik om det är fel blur där osv, när man spelar kommer man inte bry sig om det ett piss.
man hinner nog inte ens se dessa "missar"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Tja om man är mer intresserad av grafik och dess implementation så stör man sig på det när man förenklar/fuskar, eller ser missar med overkligt kort skärpedjup med tanke på avstånd och hur vidvinklid lins man simulerar om man är fotointresserad.

Förlåt om jag är kritisk och inte per automatik hyllar spels/konsollers grafik.

De ämnar ju skapa realistisk grafik med rörelseoskärpa och skärpedjup, men missar man lite ser det fel ut, även om det som sagt kan se bra ut. Det viktigaste i bilspel är körkänslan och ljudet, och fartkänslan som man kan bla åstadkomma med rörelseoskärpa.

Och ja du har rätt, man kommer inte se just det felet när man spelar, miss av dem att släppa skärmdumpar med det på bara.

Och ja, jag har en 360.

Inaktiv

Jag är för övrigt positiv till Forza såklart, bara säger att det inte precis är grafiskt fulländat. DiRT ser tex mkt bättre ut.

Medlem

Damn! Delar från bilen som flyger av, sånt gillar jag


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar