Left 4 Dead videodemonstrerat

Robot
Inaktiv
Left 4 Dead videodemonstrerat

För er som inte orkar med reklam och annat tjafs:
http://www.youtube.com/watch?v=DszbClTh0k8


signatur

War never changes.

Inaktiv

Inte så värst imponerande.. Motion capture liknar Sin till pc från typ 1998 eller vad säger ni?

Medlem

ser kanske inte allt för 'crysis' ut, men själva speliden går iaf hem som 15 paket hobnobs hos mig

Inaktiv

Ser inte så värst snyggt ut, hoppas det blir kul att spela.

Medlem

Ni kan inte förvänta er crysis grafik direkt, tycker nog grafiken har sitt syfte varken bra eller för dåligt.

Medlem

kul att sidan buffrar som en gammal kärring med rullator. 30 sec film 2 min buffring osv. och ja jag har lina så det räcker 100/100 så det är inte det som är problemet. Annars verkar ju spelet helt ok


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

har läst om detta spelet och det verkar riktigt grymt..får hoppas på det

bara jag som stör mig på alla utvecklare som är med som berättar om hur skillz0r spelet är? vi vill se spelet!!!

Medlem
Medlem

Ser riktigt kul ut, Coop ftw.
Just jävlar, det är ju FZ jag skriver på. Jag menar,

Fan vad fult det var, Crysis ftwlol

Medlem

Ser grymt ut, men jag tycker man verkar springa aldeles för fort vilket jag tror förstör lite av coop känslan då det förmodligen bara kommer bli 4 typer som springer och strafear runt i en gröt. Hadde man varit långsammar så hadde man verkligen varit tvungen att gå i grupp och täcka varandra då man inte bara kan kuta iväg i 110.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Katana:

ser kanske inte allt för 'crysis' ut, men själva speliden går iaf hem som 15 paket hobnobs hos mig

klockrent!

Detta är nog ämnat som ett ösigt lanspel och ser ut och beter sig därefter. Ser helt okej ut, men man vet att det kommer hålla en bra framerate (såvida de inte sliter en stalker på det, förstås). Därav är det helt klart ett spel man kommer testa. Coop äger allt
Nu efter att ha kollat på den så måste ändå sägas att det var en fruktansvärd promotion-video, eller vad det ska kallas.. Sitta och prata om spelet med andra som varit med och utvecklat det, kan det bli mycket fånigare. -.-


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

För er som inte orkar med reklam och annat tjafs:
http://www.youtube.com/watch?v=DszbClTh0k8

tackar....gamevideos är hemskt....
segt och liten ruta....

meh...det var juh som var i förkollen igår...
skadar inte att kolla när dom springer igen


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

detta spelet kommer bli FETT!
Äntligen ett annorlunda spel.
Detta kommer bli en hit, 100 kloner lär följa.
lirat coop innan men detta kommer o svetsa ihop laget till ett riktigt team, dessutom ska in-game voice vara bra och då blir d kul online oxå och inte bara lan spel.
Följt utvecklingen av detta spel men efter denna videon blir jag bara mer exalterad.
LÄNGTAR!

Medlem

hög vill-ha faktor på det här kan jag säga


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

Jag älskar verkligen animationerna, det gör spelet mer levande och "trovärdigt"


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Ser grymt ut, men jag tycker man verkar springa aldeles för fort vilket jag tror förstör lite av coop känslan då det förmodligen bara kommer bli 4 typer som springer och strafear runt i en gröt. Hadde man varit långsammar så hadde man verkligen varit tvungen att gå i grupp och täcka varandra då man inte bara kan kuta iväg i 110.

Citerar squerl från [http://www.left4dead411.com/], en av personerna som har spelat Left 4 Dead:

- Running backwards means running backwards into shit you don't want to, like walls, boss infected, more Horde (more often than not more Horde)
- Watch in the video. They're not hitting anything. I said in the preview and it's true that moving has a huge effect on your accuracy, so if you're running backwards like that you're usually not hitting many things.
- It's impossible to do in closed quarters.
- And one of the most important factors, is that the zombies don't just pick one person and charge. If they're running at you and you're just running as fast as you can to get away, they'll realize that and go for somebody else that's closer.
- Those people in the video had full health. When you get lower on health (most of the time), your run speed is slowed.

[http://www.left4dead411.com/] är också den bästa sidan för spelet, speciellt deras preview av spelet:

[http://www.left4dead411.com/left-4-dead-preview-trip.php]


signatur

Lev ditt liv som en helg

Medlem

Tycker fortfarande ett långsammare tempo på allt utom att sprinta framåt är bättre, speciellt när det gäller coop spel för då måste man verkligen hänga ihop och skydda varandra. Men det blir säkert bra


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag längtar riktigt mycket efter det där spelet!

Medlem

Spelkänsla>Grafik

Finns alldeles för lite coop-spel tycker jag och det här verkar riktigt bra, survival-coop mot horder av zombies! Kan det bli mycket bättre?

Medlem

Det här kan nog bli grymt roligt... :>

Medlem

vafan de där fula bruden och tjockisen snackade lite väl mycket, tycker vi borde fått se lite mer action ifrån spelet isället.

Medlem

^^ Håller med.. Massa hype bullshit. Visa mer ist...

Medlem

Tror det kan bli hur bra som helst.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Phyrex:

Spelkänsla>Grafik

Finns alldeles för lite coop-spel tycker jag och det här verkar riktigt bra, survival-coop mot horder av zombies! Kan det bli mycket bättre?

Håller helt med!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ozo
Medlem
Skrivet av Oneone:

vafan de där fula bruden och tjockisen snackade lite väl mycket, tycker vi borde fått se lite mer action ifrån spelet isället.

Tänk om du va ful & tjock?

Spelet verkar väldigt kul, kommer nog spendera många timmar med detta över lan med polarna

Inaktiv

jag tycker det verkar bra. Grafiken e kanske inte den bästa men den duger bra för mig desutom är det ju inte bara grafiken som spelar roll i ett spel. Absolut med på min inköps lista efter Crysis för stås.


signatur

/A.K.A seerzack

1
Skriv svar