Combat Mission: Shock Force i butik 15 juni

Robot
Combat Mission: Shock Force i butik 15 juni

Hmm på de bilderna, ser inte miljön lite väl "rena" ut?


signatur
Inaktiv

Det ser... Speciellt ut.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Det ser... Speciellt ut.

haha, snyggt sagt


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Om ni hade spelat (vilket ni iofs kanske har) combat mission serien så hade ni visst att det är 100% gameplay som räknas där - detta spelet blir nog inte ett undantag. Ska bli riktigt kul att spela detta! (Ett av de spelen jag väntat mest på)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Skuggor är fult, låt oss göra ett spel utan skuggor... There done! Pretty!


signatur

---
Boo!

Ozo
Medlem

Spel med en ett sånt speciellt utseénde känner man direkt att det är gameplay som gäller, gillar när det satsas på gameplay för ovanlighetens skull

Medlem
Skrivet av Ozo:

Spel med en ett sånt speciellt utseénde känner man direkt att det är gameplay som gäller, gillar när det satsas på gameplay för ovanlighetens skull

Testa Combat Mission spelen om du inte redan gjort det..det är gameplay som heter duga!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Pansarknekt

Utseendet ligger inte i focus här utan realism och spelkänsla. Jag ser fram emot detta. Tycker iofs att det ser tillräckligt bra ut men jag spelar ju fortfarande UFO Enemy Uknown så...


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar