Burnout Dominator
Burnout Dominator känns bra redan när man håller i förpackningen. Bilar som krockar – wow! Det är ju det absolut roligaste med att köra bil (fråga mig, jag har krockat tre gånger och kört ner i diket två). Och spelet i sig är inte heller någon besvikelse, även om det egentligen inte handlar om att krocka, utan om att nästan krocka.
Tyckte det var lite so-so men detta liret. Del ett och två av Burnout var helt klockrena, sen blev det lite väl mycket och det gick utför. Förhoppningsvis blir de till PS3/360 bättre.
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
Carmageddon :heart:
Nja... det här spelet var inte alls min spelstil... mycket roligare med Burnout Legends där man SKA krocka och köra sönder motståndarens bil
Destructions Derby :heart:
MMM destuctions derby, vilka minnen.
Hmm nu när jag tänker efter lirade jag något spel rätt nyligen som hade den funktionen.... FlatOut 2? Det måste varit det, grymt kul !
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Nja... det här spelet var inte alls min spelstil... mycket roligare med Burnout Legends där man SKA krocka och köra sönder motståndarens bil
Destructions Derby :heart:
å jag som har köpt Destructions Derby 2, och får hem det vilken dag som helst, ghaa så glad jag är
R.I.P The_maxx
Hurra för hjärndöd racing när man inte orkar med att en skruv till en axel på trippoliupphängningen satt sig på tvären och petar bränsleslangen i sidan så att förgasarens effekt sätts ner och skapar ett ojämnt flöde till cylindrarna och därför gör att höger hjul får en något högre drivkraft och gör att bilen beter sig konstigt i Forza/Colin.
Gillar om de går tillbaka lite mer till rötterna och det inte enbart handlar om att plöja igenom trafik utan att man får köra lite arkadigt. Tröttnade på Revenge p g a att det blev så enformigt att bara plöja igenom trafiken.