Burnout Dominator

Robot
Burnout Dominator

Burnout Dominator känns bra redan när man håller i förpackningen. Bilar som krockar – wow! Det är ju det absolut roligaste med att köra bil (fråga mig, jag har krockat tre gånger och kört ner i diket två). Och spelet i sig är inte heller någon besvikelse, även om det egentligen inte handlar om att krocka, utan om att nästan krocka.


Medlem
Testat - Burnout Dominator

Tyckte det var lite so-so men detta liret. Del ett och två av Burnout var helt klockrena, sen blev det lite väl mycket och det gick utför. Förhoppningsvis blir de till PS3/360 bättre.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Nja... det här spelet var inte alls min spelstil... mycket roligare med Burnout Legends där man SKA krocka och köra sönder motståndarens bil


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av LannY:

Nja... det här spelet var inte alls min spelstil... mycket roligare med Burnout Legends där man SKA krocka och köra sönder motståndarens bil

Destructions Derby :heart:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Carmageddon :heart:


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Skribent

Tycker också det är roligare att krocka! Detta var mer likt NFS än vanliga Burnout, känns det som. Men gillar man NFS så är det ju klockrent att få bumpa lite bilar samtidigt som man kör JÄTTEFORT.

Medlem

Tyckte först grafiken såg lite dassig ut för ett PS3 spel Men sedan insåg jag att det var till PS2. Screensen ser ju minst sagt trevliga ut.

Medlem

synd att det var så få banor men bra fart och mkt action. det första jag dock gjorde var att stänga av bakgrundsmusiken.

"Häftig bakgrundsmusik"

Alla gillar inte blöj som Avril Lavigne

Skribent

men det var ju spanska versionen av avrils låt! den är ju grym. "hey hey, tú tú!" asbra.

visst blandar de och ger, men jag tycker det är skönt med rock i alla fall, det är så jävla mycket hiphop överallt annars.

Medlem

Krashläget borta = Tråkigt och dåligt.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av LannY:

Nja... det här spelet var inte alls min spelstil... mycket roligare med Burnout Legends där man SKA krocka och köra sönder motståndarens bil

Destructions Derby :heart:

MMM destuctions derby, vilka minnen.

Hmm nu när jag tänker efter lirade jag något spel rätt nyligen som hade den funktionen.... FlatOut 2? Det måste varit det, grymt kul !


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skribent

Älskade i DD när man var på ett sorts colosseum och alla bilar bara körde rakt mot varandra och skulle krocka på varandra så gott man kunde. Vilken spelidé!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av LannY:

Nja... det här spelet var inte alls min spelstil... mycket roligare med Burnout Legends där man SKA krocka och köra sönder motståndarens bil

Destructions Derby :heart:

å jag som har köpt Destructions Derby 2, och får hem det vilken dag som helst, ghaa så glad jag är


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

DD2 var ju dock inte så roligt enligt mig. DD var ju skoj för att det var en helt ny idé och att grafiken, framförallt att det flög delar överallt och att man försökte göra någon slags "realistisk" fysik var helt nytt. Numera känns det lite passé

Medlem

Hurra för hjärndöd racing när man inte orkar med att en skruv till en axel på trippoliupphängningen satt sig på tvären och petar bränsleslangen i sidan så att förgasarens effekt sätts ner och skapar ett ojämnt flöde till cylindrarna och därför gör att höger hjul får en något högre drivkraft och gör att bilen beter sig konstigt i Forza/Colin.

Gillar om de går tillbaka lite mer till rötterna och det inte enbart handlar om att plöja igenom trafik utan att man får köra lite arkadigt. Tröttnade på Revenge p g a att det blev så enformigt att bara plöja igenom trafiken.

Inaktiv

efter att ha spelat gtr 2 ett tag är detta spelet en befrielse, fast flatout 2 var snäppet vassare, enligt mig

1
Skriv svar