Betatest av Halo 3 startar 16 maj

Medlem

Sluta klaga, Halo 2 är snyggt, så länge man inte sitter mindre än en 1m från tv:n, och som sagt, så är det i Alpha-stadie.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Vad som är ännu roligare är att folk tror att spelet kommer se ut som det gör på en förrenderad trailer.

Medlem

Som någon sa, en ny konsol shot-em-up, vad är nytt? Ser inget unikt alls.

Medlem

Halo är unikt >_<

Medlem
Skrivet av Dogge:

Det roliga är att man måste förklara för alla i varje jävla halo 3 tråd att det är en alpha... i stort sätt inga grafiska effekter alls är pålagda. Betan kommer se helt annorlunda ut.
Kolla på trailern om ni vill veta hur det kommer se ut.

Ska bli så jävla roligt att spela

Känns iofs som om det är en CGI (?) film.

Har inte spelat Halo så mycket tyvärr...
Men det är säkert bra.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Skrivet av jingai:

Vad som är ännu roligare är att folk tror att spelet kommer se ut som det gör på en förrenderad trailer.

Det är iaf en betydligt bättre måttstock än att kolla på alphan! Dessutom är trailern rätt gammal.

Såklart inte CGI tv reklamen utan trailern som gjordes för E3.
[http://www.bungie.net/age_gate.aspx?fw=/wEFbmh0dHA6Ly9kb3dubG...]

Miles - Word!

Medlem
Skrivet av jingai:

Vad som är ännu roligare är att folk tror att spelet kommer se ut som det gör på en förrenderad trailer.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ser rejält tråkigt ut, och 360:n är min enda "next gen" konsol i dagsläget.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av jingai:

Vad som är ännu roligare är att folk tror att spelet kommer se ut som det gör på en förrenderad trailer.

Roligare är folk som tror att deras spel ska se ut som en CGI film, vilket första trailern på halo inte var. Men struntsamma, för skillnaden mellan resten av alla FPS som de snackas om så är många fans intresserad av gameplay och multi i halo. Bara kolla på t ex crysis och resistance fall of man, bara snacka om hur bra det ser ut. Crysis går ju inte att uttala sig om än men resistance var ju långt ifrån vad ja förväntat mig.

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]Ser rejält tråkigt ut, och 360:n är min enda "next gen" konsol i dagsläget.

Det heter Current-gen, det slutade vara next-gen när den släpptes.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Nyfiken -- Ni som gillar Halo, gillar ni UT?

Inaktiv
Skrivet av mill:

Nyfiken -- Ni som gillar Halo, gillar ni UT?

Japp gör gör det iaf på PC... Vet inte om jag skulle gilla UT på 360n dock går nog lite för snabbt, får se när det kommer.
Gillar man shooters så gillar man shooters imo, Halo är en välldigt bra shooter de som tycker annat har ---->oftast<---- inte givit det en chans utan bara testat 5min å sagt ussh man kan ju inte styra med kontroller.
Jag talar då från egen erfarenhet då jag sa precis samma sak efter att blivit totalt slaktad av mina kompisar när jag spela Halo för fösta gången.. Men när jag sedan skaffade en egen Xbox och verkligen började spela ändrades allt.

12
Skriv svar