Flatout Ultimate Carnage-bilder

Robot
Medlem
Flatout Ultimate Carnage-bilder

Varför skulle det inte förvåna om titeln dyker upp på PS3? Nyfiken, är uttalandet baserat på fakta kring utvecklaren eller liknande eller är det bara lösa spekulationer?


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv

I det här fallet är det mest "lösa rykten" som har pekat på det, men det är nog ingen omöjlighet att spelet dyker upp på Playstation 3 också.

Vi får se..


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Förhoppningsvis, för oss konsumenter, så dyker alla titlar upp på alla konsoler förr eller senare.

Nu lär så inte bli fallet, men konkurrens mellan konsollerna innebär bara bra saker för konsumenterna.


signatur

1338 - One Step Above

Flakmonkey
Skrivet av [cp:

Billen"]Förhoppningsvis, för oss konsumenter, så dyker alla titlar upp på alla konsoler förr eller senare.

Nu lär så inte bli fallet, men konkurrens mellan konsollerna innebär bara bra saker för konsumenterna.

Tycker det är bra med exklusiva titlar... multiplattformsspel har en stark tendens att anpassa sig efter de svagaste egenskaperna hos de olika maskinerna och kan därför inte utnyttja någon fullt ut... Visst är det olyckligt att det är så, men om alternativet är sämre multiplattformsspel så är iaf jag beredd att betala priset för exklusiva titlar...

Inaktiv

Dåliga portningar är man ju trött på, så på det viset är det "bra" med exklusiva spel.

Medlem

Det jag menar är inte tekniskt, för visst brukar det bli mediokra titlar. Det jag menar är drömscenariot med titlar som visar båda konsoler från sin bästa sida om dom skulle få utvecklingstid så det räckte. I verkligheten så kommer det aldrig att hända.

Bättre uttryckt: Jag hoppas på bra titlar för alla konsoler.


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv

Ser maffigt ut.

Medlem

flatout 2 är ju mäktigt kul i multiplayer, och detta lär ju toppa det.
flatout2 var ju redan stor förbättring från flatout1 (som redan var bra)

gillar krockkaos:)

Medlem

Ser ut som samma dynga som FlatOut 2
Vill ha en riktigt uppföljare till ettan som var så otroligt kul!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Jag gillade både ettan och tvåan... fast jag tycker mindre om att de börjar gå ifrån det hela med folkrace. Det roliga var ju att susa runt i skogarna i 200 knyck.

Medlem

spelet kommer säkert komma till ps3 också eftersom tidigare spel kommit både på ms och sonys maskiner.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar