TrackMania United

Robot
TrackMania United

Köra bil på egenkomponerade banor - kul! Samma sak, plus möjligheten att sprida dem till hela världen och samtidigt tjäna en hacka - det perfekta bilspelet?


Medlem
TrackMania United i testbänken

Trackmania är guld


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Gissade att det skulle bli såhär. Allt det bra från innan i ett fint paket, men inte mycket nytt. Passar mig bra ändå, måste hålla med om att det är sjukt kul att bygga banor. Det är det jag oftast brukar sitta och göra. Att sitta på LAN med några polare där alla bygger banor och när någon är färdig så provspelar alla den... klockrent.

Nu är det bara att vänta på att spelet ska dimpa ner i brevlådan.

Medlem

Trackmania är guld, som warh0g sa, detta spel är sjukt kul, men endast om man spelar med vänner genom antingen nätet eller på LAN.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

nej StarForce gillar de inte

får begära en skiva utan StarForce från företaget n'r jag köpt spelet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Givet köp (när det nu inträffar...)

Medlem

Jag förstår inte varför folk har så mycket emot StarForce, man märker ju inte ens av den.
Det är inte direkt att den läser dina MSN meddelanden eller sölar ner dina nerladdningar, den aktiveras när du ska starta spelet, och det var allt. :S


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av Sergej:

Jag förstår inte varför folk har så mycket emot StarForce, man märker ju inte ens av den.
Det är inte direkt att den läser dina MSN meddelanden eller sölar ner dina nerladdningar, den aktiveras när du ska starta spelet, och det var allt. :S

Stämmer inte, den lägger sig i datorn, och förstör GAMMAL hårdvara ibland. Visst överdriver folk, men det är en princip om att inte tolera kopieringsskydd som förstör användarens dator.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ingen som helst info från programmets sida heller, jag kommer installera mig själv utan din vetskap och köras i bakgrunden. Jag kan förstöra din hårdvara. Om du vill bli av med mig så måste du googla fram en lösning själv.

Nej tack! Starforce motverkar sitt syfte.

Medlem
Skrivet av Sergej:

Jag förstår inte varför folk har så mycket emot StarForce, man märker ju inte ens av den.
Det är inte direkt att den läser dina MSN meddelanden eller sölar ner dina nerladdningar, den aktiveras när du ska starta spelet, och det var allt. :S

http://www.glop.org/starforce/
http://en.wikipedia.org/wiki/StarForce

Här får du lite att läsa.

Våga vägra StarForce!

Flakmonkey

Men ska inte den här nya versionen av Star-Force vara betydligt bättre och inte lägga in en massa drivrutiner samt tvinga dig att ha i skivan hela tiden?

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Men ska inte den här nya versionen av Star-Force vara betydligt bättre och inte lägga in en massa drivrutiner samt tvinga dig att ha i skivan hela tiden?

Jo, men varför inte skippa det helt istället?

Flakmonkey
Skrivet av Rampager:

Jo, men varför inte skippa det helt istället?

Antar att det har att göra med piratkopiering att göra... men är inte helt hundra Sen om det gör att färre piratkopierar och fler köper har jag ingen aning om, men det är ju deras anledning till att lägga in det iaf.

Inaktiv

Starforce är fullständigt onödigt eftersom det inte funkar... Jag vet folk som har haft TM: united kopierat

Medlem

Det här är nån lite-version av StarForce som sägs fungera ungefär som andra kopieringsskydd, dvs den skyddar bara exe-filen.

Jag blev riktigt sugen på att lira nu. Bara hoppas att FZ får tummen ur och skickar mitt spel snart.

Medlem

skitbra spel, platform mode är riktigt underhållande


signatur

Bengebolle

Medlem

Yeeey! Nations var hur kul som helst och detta är nog inte sämre:D

Medlem

Körde det ett tag i december, men sen har det inte blivit så mycket mer, spelet känns hur kul som helst med pussel och sånt, men det kanske inte är min sorts spel helt enkelt :/

Redaktör
Skrivet av Sergej:

Jag förstår inte varför folk har så mycket emot StarForce, man märker ju inte ens av den.

Jag hade också den inställningen, körde massor av spel med Starforce utan att märka något. Men efter att två spel (Flatout 2 och Infernal) totalsabbat min dator (var tvungen att nyinstallera Windows för att alls få igång den, plus massa andra problem) är jag minst sagt skeptisk.

Som någon nämnde så ska #TMU köra en "mildare" version. Får hoppas att det stämmer, men jag kommer då aldrig mer lita på detta sattyg...


signatur
Inaktiv
Skrivet av Sergej:

Jag förstår inte varför folk har så mycket emot StarForce, man märker ju inte ens av den.
Det är inte direkt att den läser dina MSN meddelanden eller sölar ner dina nerladdningar, den aktiveras när du ska starta spelet, och det var allt. :S

Trackmania Nations är bra och gratis dessutom men Starforce som följer med det fick min dator att börja hacka.

Medlem

Nu har spelet äntligen kommit, mycket trevligt. Men jag vet inte om jag ska börja spela nu eller vänta på att jag får min nya dator.

Medlem

förstog aldrig varför Trackmania Nations hade Starforce?

Inaktiv

Hörni, StarForce gick att undvika innan TMU kom i affärerna. Så... enligt ert klagande var ni inte snabba nog att märka Nadeos 10 000 uppladdade exemplar som gick att ladda ned för ett pris:
en viss summa pengar, som jag betalade för en av dom.

I recensionen stod det inte om de nya möjligheterna med editorn. Nu kan man strunta i de här speciella delarna för väg över berg/vattengränser, fast inte när de byggs direkt på marken.
Plus att i varje miljö finns det nya delar, fast det är bara stadium som fått märkbart mycket fler delar än det fanns i föregångarn, men enligt många som jag känner genom spelet tycker att stadium inte blivit mycket bättre, men oroa er inte, ni har ju fortfarande de andra miljöerna, jag menar, ni köper väl inte TMU bara för stadium?

En till sak som saknades var att musiken i varje miljö har uppdaterats, alltså de originella låtarna har utbytts mot nån slags remix av dom, och fortfarande passar de lika bra.

Och recensenten borde ha lagt till länken till TMX, ett ställe där man kan lägga upp sina egna banor, snacka med andra i forumet, delta och starta tävlingar och projekt där, ladda ner andras banor och kommentera dom. [www.united.tm-exchange.com]

Förresten, coppers är bara onödiga, det går att ladda ner nya bilar och skins till dom på hemsidor som [http://carpark.tm-community.com/].

Och... i spelet och på TMX heter jag Adde.

1
Skriv svar