Tävling: Dragon Tiger Gate

Robot
Skägg.
10 Chambers
Tävling: Dragon Tiger Gate

Tony Jaa är grym! Ong-Back rockade, hoppas The Protector är lika bra.


signatur
Medlem

Den här filmen måste man se sen


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Äntligen en ny martial-art film.

Medlem

Såg den här för 2 månader sen, den va helt ok ._.
The protector är lite sämre än ong-back om jag minns rätt. :<

Medlem

Va? Finns en film som heter Long fu moon a.k.a Dragon tiger gate som kom 2006 ... sökte på imdb ... är det denna filmen, för isåfall är den inte ny

Medlem
Skrivet av Matn:

Va? Finns en film som heter Long fu moon a.k.a Dragon tiger gate som kom 2006 ... sökte på imdb ... är det denna filmen, för isåfall är den inte ny

Kanske redan släppts i Asien? Var samma sak med Fearless, släpptes ett halvår efter i yttervärlden.

Annars kan det också vara när den börja produceras.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kan ni inte lägga ut era favorit bidrag i tävlingen på fz? Skulle vara kul att se bilderna som tävlar


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem
Skrivet av Matn:

Va? Finns en film som heter Long fu moon a.k.a Dragon tiger gate som kom 2006 ... sökte på imdb ... är det denna filmen, för isåfall är den inte ny

Är med all säkerhet samma film, bara det att nu har en västerlänsk utgivare plockat upp rättigheterna och lanserar den i västvärlden. Rätt vanligt förekommande, samma sak gjordes med Ong Bak, den var ute i asien ett par år innan den kom hit till europa.

Edit: ARr, vart ninjad av klosterkatten


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Antikvitet
Skrivet av Urban_krull:

Kan ni inte lägga ut era favorit bidrag i tävlingen på fz? Skulle vara kul att se bilderna som tävlar

De bästa bilderna kommer upp om ungefär en vecka, så får ni möjlighet att rösta!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

skoj med tävlingar, mysigt initiativ

Medlem

Jag såg också filmen för några månader sedan på asiatisk dvd och jag kan lugnt rekommendera den om man faktiskt uppskattar väldigt väl koreograferade och ganska långa fighter. Standarden på själva action scenerna i Hollywood filmer har verkligen nått botten de senaste åren eftersom allt ska filmas alldeles för nära och gärna med en skakig kamera, så den här borde nog kännas som en frisk fläkt för de flesta.

Medlem

Här ska ta posas något helt galet Kul tävling

Medlem

En liten fråga bara; Tillåts Photoshopade bilder?
Och till alla andra: Bry er inte om att tävla, jag kommer att vinna ändå. :crazy:

Medlem

Vore kul att gå, bara hoppas man vinner nu då. Frågorna var på en bra nivå då även jag klarade av dom

Medlem

mysigt, det är bra med tävlingar


signatur

Bengebolle

Antikvitet

Man får photoshoppa, men photoshoppa inte bara in ert ansikte på någon kampsportare, det är inte så kul. Ta en bild på er själv i stället. Det är självdistansen som oftast blir rolig!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

hoho skickade in ett bidrag inatt

Inaktiv
1
Skriv svar