Rock Band - Harmonix nya

Medlem
Rock Band - Harmonix nya

Låter jäkligt tufft. Synd att det är till 360 o PS3, kunde ju likagärna vara till PS2 också.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Flakmonkey
Skrivet av b0ne:

Låter jäkligt tufft. Synd att det är till 360 o PS3, kunde ju likagärna vara till PS2 också.

Mja, ska ju kunna göra massa saker online, så då är ju PS2 inte ett jättebra alternativ... och iom att det inte släpps till Wii så finns det kanske andra begärnsningar också... nu kan de iaf göra det riktigt jävla snyggt också

Hoppas man kommer kunna spela in videos när man lirar och lägga upp, som i Singstar till PS3an

Antikvitet

JAAAAAAAAA! ÄNTLIGEN!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Tss, då måste man spela med en kompis ju..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av b0ne:

Låter jäkligt tufft. Synd att det är till 360 o PS3, kunde ju likagärna vara till PS2 också.

Mja, ska ju kunna göra massa saker online, så då är ju PS2 inte ett jättebra alternativ... och iom att det inte släpps till Wii så finns det kanske andra begärnsningar också... nu kan de iaf göra det riktigt jävla snyggt också

Hoppas man kommer kunna spela in videos när man lirar och lägga upp, som i Singstar till PS3an

Iofs sant hehe, man får försöka skaffa sig en 360 nu när dom nya versionerna kommer.

Spelet verkar ju som det ultimata partyspelet, och mer därtill.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Fan va ballt. Hurra för partyspel!

Inaktiv

Lite rädd när jag hör MTV där, vi kommer att få välja emelllan ett hiphop-band eller RnB-band,

Medlem

UNDERBART!


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Lite rädd när jag hör MTV där, vi kommer att få välja emelllan ett hiphop-band eller RnB-band,

word!
Visserligen står det Rock Band, men heh.. MTV's definition av det är minst sagt underhållande (läs: oroväckande) xD
Var bara en tidsfråga förräns detta skulle komma ju, men visst visst. Kan bli coolt, de har ju lyckats förr, killarna.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Fan va intressant det här ska bli!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ballt:D


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

guuuld!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Tss, då måste man spela med en kompis ju..

Har du inga?

Inaktiv
Medlem

Var bara en tidsfråga


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Kanon! Känns som att jag väntat på ett liknande spel rätt länge!

Medlem

Men... vart är bakgrundsdansarna då? (DDR)

Medlem

Låter soft... får nog låta någon annan sjunga dock

Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:
Skrivet av Bazil:

Lite rädd när jag hör MTV där, vi kommer att få välja emelllan ett hiphop-band eller RnB-band,

word!
Visserligen står det Rock Band, men heh.. MTV's definition av det är minst sagt underhållande (läs: oroväckande) xD
Var bara en tidsfråga förräns detta skulle komma ju, men visst visst. Kan bli coolt, de har ju lyckats förr, killarna.

MTV's definition är vadå och varför har dom en definition på det hela och MTV spelar även hårdrock och annan typ av musik. Det mesta faktiskt.

Flakmonkey

MTV är väl även VH1? de kör ju massa rock, metal, etc

Medlem

Då vill jag be ovanstående läsa lite sarkastiska fördomar i min mening. Men jovisst, de spelar säkert väldigt varierad musik och jag kan säkerligen inte säga för hur det är nuförtiden. Jag kollar inte ens på mtv längre. När det begav sig så skulle jag vilja säga att deras definition av hårdrock kan te sig väldigt.. Linkin Park? De om ens det är en fruktansvärd del av denna underbara genre. ^^
Eller kort och gott, läs: gillar inte skiten helt enkelt.

edit: Men ja, VH1 har jag för mig är helt okej.. Egentligen så är tvn på vid endast ett tillfälle, när Wii eller dvd-spelare skall brukas.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Är det inte MTV som hjälp till med Guitar Hero?
Har för mig att deras logo dyker upp i spelet.

Inaktiv

Hur mycket kommer alla instrument att kosta då? Är inte gjord av pengar!

Medlem

MTV's definition av rock är artister som säljer ut.

Ska bli intressant att se vad det blir för låtar.

Medlem

Oooh, låter helnajs juh! ^^. Kan juh bli råkul.

Medlem

haha, jag som är trummis kommer ju slå sönder plasttrummorna på nolltid.. förutsatt att det är plasttrummor.. undrar om det är mkt pig destroyer i spelet..?

1
Skriv svar