Command & Conquer 3 premiärpatchat

Robot
Medlem
Command & Conquer 3 premiärpatchat

dom e ju snabba med patcharna nu iaf


signatur

Nämen!

Medlem

Bra där! Tumme upp


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det blir att köpa C&C 3 imorrn om det inte är slut sålt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bra jobbat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fan, en patch innan jag har plockat upp spelet... Imponerande. Tack så mycket EA, jag bockar och bugar.

Inaktiv

Det är patch 1.1 och inte 1.2 som ni skrev här: "EA om patch 1.2".

Medlem

nice hoppas att man kan plocka det imorrn

Medlem

vafaen det har ju inte ens släppts här ännu

Medlem

är rätt så illa att i stort sett alla spel patchas precis när de kommer ut... förr när inte alla hade bredband så gjorde de färdigt spelen innan de skickade ut dem... mer än nu iaf...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Nice! Fick själv spelet från webhallen imorse.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av babylon:

Det är patch 1.1 och inte 1.2 som ni skrev här: "EA om patch 1.2".

det är för att det står lite om patch 1.2 i den länken.

just hemkommen från jobbet och hittade ett paket från webhallen, så blir lite C&C3 idag


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Nice! Fick själv spelet från webhallen imorse.

Fick precis sms att jag kan hämta mitt exemplar nu

I am a happy panda. :heart:

Medlem
Skrivet av LannY:

är rätt så illa att i stort sett alla spel patchas precis när de kommer ut... förr när inte alla hade bredband så gjorde de färdigt spelen innan de skickade ut dem... mer än nu iaf...

Det kan ju vara så att dom hittat någon bugg efter spelet gått till tryck? Dom kanske inte kände för att köra en Gothic 3 och dra tillbaka alla spelen som mer eller mindre var på väg ut i butik

Medlem

Fick hem Kane edition idag, blir att spela lite när jag kommer hem senare i kväll.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Scrin måste fortfarande patchas.. Dom är EXTREMT overpowered..
Enheternas pathfinding suger fortfarande.. Harvesters åker ibland in i varandra och fastnar. Units kan fortfarande fastna i byggnader.
Sen finns det inget option för att slå av superweapons, inte alla tycker att det är kul att få sin bas totaltförstörd var 7e minut.

Så spelet har fortfarande en jävla massa buggar, men det kommer säkert fixas tids nog.

Medlem

Om ni (som jag) inte får patchningen att fungera så kan man vänta på att de löser problemet eller lös det själv temporärt genom att:

1 Uninstall the game

2 After you uninstall, go into the installation directory and delete any and all subfolders that you may see remaining. (If you're having trouble finding it, the default installation directory is "Program Files/Electronic Arts/Command & Conquer 3.") You may see subfolders named "Patches" and/or "RetailExes." Blow it all away.

3 Reinstall the game

4 Through the Command Center, or by simply going online, install the 1.1 patch. This time the patch should install correctly.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Mack:

Scrin måste fortfarande patchas.. Dom är EXTREMT overpowered..
Enheternas pathfinding suger fortfarande.. Harvesters åker ibland in i varandra och fastnar. Units kan fortfarande fastna i byggnader.
Sen finns det inget option för att slå av superweapons, inte alla tycker att det är kul att få sin bas totaltförstörd var 7e minut.

Så spelet har fortfarande en jävla massa buggar, men det kommer säkert fixas tids nog.

Scrin är inte overpowered, vi var två Scrin och fick smisk av två GDI så enormt alltså Har 7wins och 3losses nu, allt handlar om taktik. Ända som är bra med Scrin är deras Lightning "towers" och superunit.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

man kan ju undra om de glömde bort nästa patch till C&C the first decade

otroligt snabbt för att vara ea en patch innan realise av spelet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

jag fick att igår morse från webhallen


signatur
Medlem

Brukar aldrig vara "ond". Men här startade jag faktiskt med NOD kampanjen. Fan älskar Sawyer i Lost, var nog bara därför ;).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skrivet av LannY:

är rätt så illa att i stort sett alla spel patchas precis när de kommer ut... förr när inte alla hade bredband så gjorde de färdigt spelen innan de skickade ut dem... mer än nu iaf...

Finns ju teorier om att Pirater skall bli sugna på att köpa spel i fortsättningen som man kan patcha utan besvär.
8)

Har ni inte märkt att nästan varje release nuförtiden släpps med en patch direkt. Betyder att Piraterna alltid får spela obalanserade, buggiga, okampatibla produkter ..vilket iofs. inte är mer än rätt då dom har ***** produkten.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

jag fick att igår morse från webhallen

Lyckost, mitt gick inte iväg igår och är inte iväg ännu idag :/ Ändå fick jag mer eller mindre bekräftat att jag skulle få det åtminstone tills idag, hade det inte varit för att jag har annat beställt (som finns i lager/undanlagt) så hade jag avbeställt och köpt det här i stan istället :/

Edit: Wohoo, det gick iväg idag, så helgen är kanske inte helt förstörd ^_^

Inaktiv

Detta spelet skall köpas, och då bara för SP endast!

swe.-SiOUX-.swe>> Right. Om nu det inte fanns en 'fixad' patch ute timman efter den släpptes.

1
Skriv svar