Riggie Fils-Aime om Xbox 360

Robot
Inaktiv
Riggie Fils-Aime om Xbox 360

Tycker väldigt mycket om Wii, men där kommer han nog att få ångra.

Medlem

Så meningslöst med alla dessa påhopp från respektiva anställda inom spelindustrin, jag menar, är det inte tydligt nog att Nintendo inte gillar MS & Sony, samt vise versa?

Medlem

onödigt påhopp, nintendo har ju varit de som hitills skött allt utan barnsliga påhopp (till skillnad från microsoft o sony)

nu är de alla tre samma skrot o korn


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Inte populär i Europa? Bwahahaha.

Medlem

enligt mig finns det ingen anledning att skaffa en Wii.
njuter av 360 varje dag, wii har vadå, 1 vettigt spel än så länge ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Onödigt, Reggie. Det var kung när du gjorde det på E3 för tre år sedan, men då sköttes det bättre också.

Medlem

tycker att Ms och Nintendo borde samarbeta, tänk er en konsol med 360 grafik och xbox live med wii konrollen och alla galma gc och xbox spel funkar+ VC :O... jag gillar att fantisera

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]enligt mig finns det ingen anledning att skaffa en Wii.
njuter av 360 varje dag, wii har vadå, 1 vettigt spel än så länge ?

Förstår vad du vill ha sagt, men sen är det ju upp till var och en att avgöra vad ett "vettigt" spel är och sen har ju Wii inte funnits ute lika länge som 360...

Medlem

oroa dig inte Madbuller, nästa generations konsoller kommer alla att ha rörelsekänsliga kontroller ala Wii (eller ännu värre)


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Reggie äger!

THE REGGINATOR. taking names.

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]enligt mig finns det ingen anledning att skaffa en Wii.
njuter av 360 varje dag, wii har vadå, 1 vettigt spel än så länge ?

mjo, håller med om att nintendo måste agera om wii ska hålla, men 360 har inte många "vettiga" spel i min mening heller. Mest en jävla massa skräp och virtual arcade är det största skämt jag sett.

GoW var dock en spelupplevelse att minnas


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

När ska alla dessa sandlådefasoner sluta? Spelar ingen roll vilket företag de är, de är oerhört barnsligt och omoget att trycka ner en annan produkt på de här sättet bara för att man själv känner sig hotad, för de är precis vad dom är. De märks nu på långa vägar att Nintendo känner sig rädd nu när PS3 börjar sälja bättre och 360n har en rad med kommande topplistade spel. Jag har aldrig varit så övertygad om att Wii kommer stupa först i kriget när Nintendo själva visar rädslan

Medlem

Tror alla 3 maskiner kommer sälja bra så fort deras AAA titlar börja komma. Nintendo var smarta och såg till att en AAA-titel finns tillgänglig vid release, något varken xbox360 eller ps3 hade. Men när FF, MGS, GT, Forza och alla andra AAA titlar till Krysslådan och PS3an börjar komma så lär även försäljnings siffrorna öka.

Krysslådan fick ju en redig knuff upp i listorna när GoW släpptes och det var inte ens en etablerad IP, så när Halo3 släpps så lär det säljas maskiner på rullande band.

Tycker alla sånna här uttalanden är korkade oavsätt vem det kommer ifrån, visar bara rädsla och en omognad man inte vill se i en branch som handlar om att underhålla folk!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Onödigt att skriva om dessa "nyheter"(?) egentligen.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar