Inkollad - skandinaviska sci-fi-mässan

Robot
Inkollad - skandinaviska sci-fi-mässan
Medlem
Inkollad - skandinaviska sci-fi-mässan

Vill också ha en Darth Vader suit, vore rätt nice.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Roligt?


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Lägg ned skiten. ett enda kommersiellt jippo där sk stjärnor skriver autografer för att tjäna mer pengar

Var på Sci fi mässan i GBG, vilken besvikelse!

Två tummar ned!, lätt


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

Vilken oerhört positiv människa som skrivit artikeln, märks verkligen att han gillar Malmö och det uppdrag han fått!

Medlem

det där med dyra snes spel...man kan säkert fynda där kan jag lova : ), tänk er om man hittar FF3 / 6 ? ... en tanke bara

Medlem

Fan också, hade hoppats på att se min bror bland bilderna..han blev dit tvingad av sin son och snackade om att det var världens största samling nördar..hade varit grymt kul att fått med honom på en bild enbart pågrund av den kommentaren


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Man kunde inte ha skickat iväg någon lite mer positiv människa?

Medlem

Det här är guld Simon.
Verkar som du gick runt i nån timme och bara jävlades med alla människor du såg. Bukowski-vibbar så det sprutar om det. Och jag älskar Bukowski.

Medlem

Aliens skallen hadde jag gärna hatt hemma


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Pinsamt att FZ ens publicerade ens en sån artikel, verkar som han sågade hela mässan innan han ens varit där för första gången.. Har gått där sen 2004 för att träffa gäster och det har varit lika bra varje gång.

Medlem

Haha garvade åt artikeln, för att den var skön alltså.
Den som säger att den är dålig har ingen humor.


signatur

<3

Inaktiv

jag skiter i mässan men jag tyckte artikeln var kul ändå.

Inaktiv

Dålig dag?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

artikeln är jue helkass. :down::down::down:

Inaktiv

Underbar artikel

Inaktiv

Annorlunda artikel, men enligt mig låter det som om skribenten aktivt försöker skriva i en speciell stil och därmed tar i så trovärdigheten spricker.

Medlem

Jag var lite tveksam i början, men efter ett tag var jag såld. Bästa artikeln på länge. Uppfriskande. Mer sånt här.

Inaktiv

Vid närmare eftertanke är artikeln kanske inte helt hopplös... Jag kan nästan föreställa mig skribenten spatserande omkring inne på mässan där han med kritisk uppsyn petar på några av föremålen med sin promenadkäpp samt då och då muttrar fram ett "Humbug!" eller ett väl valt omdöme om dagens ungdom. Hög hatt har han nog också...

Eller kanske han är en spelvärldens Hunter Thompson... när saker och ting börjar se allt för välordnade ut letar han upp en skumsläckare och hjälper universum i sin strävan till kaos :).

Inaktiv

handlar artilen om ditt liv eller mässan? kändes som att det stod mer fakta om skäne i övrigt än vad som hände på själva mässan:S


signatur

couldnt care more

Medlem

Patetiskt. Den sämsta och mest meningslösa artikel jag läst någonsin. Dessutom hör det undermåliga språket hemma i särskolan. Jag hoppas verkligen att skribenten inte har några högre ambitioner vad gäller journalistik för i så fall måste jag tyvärr meddela att dennes karriär redan är dömd till döden. Humor, säger en del. I så fall har jag också något kul att bidra med på samma nivå: KISS & BAJS!

Medlem

Som vanligt slår Lerkot till med en verkligen kritisk artikel som mer handlar om hans tråkiga liv och hans hat, än något annat. Lite småkul, men ack så meningslös.

Du verkar hysa en massa hat för Malmö också. Mässhallen liknar vilken stor lokal som helst, behöver ju inte se så fantastisk ut, den fyller sin funktion.

Medlem
Skrivet av pennywise:

Patetiskt. Den sämsta och mest meningslösa artikel jag läst någonsin. Dessutom hör det undermåliga språket hemma i särskolan. Jag hoppas verkligen att skribenten inte har några högre ambitioner vad gäller journalistik för i så fall måste jag tyvärr meddela att dennes karriär redan är dömd till döden. Humor, säger en del. I så fall har jag också något kul att bidra med på samma nivå: KISS & BAJS!

Hehe du, det räcker man läser aftonbladet/expressen så ser man att vilken idiot som helst kan få jobb som journalist. Tror inte änns du behöver mer än grundskole svenska för att klara av det. Pinsamt dåligt för det mesta (och jag är endå rätt kass själv, men inte i närheten av dessa skribenter som faktiskt lever på att skriva)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Passar den här artikeln bäst som:
A ) En seriös artikel om en sci-fi mässa?
B ) Ett blogginlägg om en butter persons resa till en plats där han inte ville vara?

Ett svårt val där...

Medlem

Rofl, bra artikel. Men ännu roligare kommentarer! Ska läsa varenda en som kommer in. Gud vad roliga människor kan vara.

Medlem

Jo, kanske ska skicka sånt här till bloggen istället... Kanske inte riktigt lika illa som folk vill få det att verka men det kändes ganska meningslöst som artikel om mässan. Då den inte ens talar om vad som finns där för den som råkar vara intresserad men inte har varit där ännu...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Fik0n:

Passar den här artikeln bäst som:
A ) En seriös artikel om en sci-fi mässa?
B ) Ett blogginlägg om en butter persons resa till en plats där han inte ville vara?

Ett svårt val där...

Vi kopplar in Bur B - Klass 5a på Bengetsskolan i Ljunbyhed. Vad svarar ni?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Fik0n:

Passar den här artikeln bäst som:
A ) En seriös artikel om en sci-fi mässa?
B ) Ett blogginlägg om en butter persons resa till en plats där han inte ville vara?

Ett svårt val där...

Vi kopplar in Bur B - Klass 5a på Bengetsskolan i Ljunbyhed. Vad svarar ni?

Vi använder vår sista livlina och låter programledaren ta bort ett felaktigt alternativ!

Medlem

vafan är ni för jävla dönickar, störtskönt artikel Kul att se det hela från en person som inte alls är geek och inne i sitt repotage.

Inaktiv

Förstår inte vad du menar med att "se det hela från en person som inte alls är geek" han skrev ju praktiskt taget ingenting om mässan. Min teori är att han ljög, han glömde biljetten, blev förbannad och sket i att överhuvudtaget åka. Artikeln kunde ju handlat om vad som helst. Måttligt underhållande i alla fall.

12
Skriv svar