Dave Perry: "Sony har den bästa maskinen"

Robot
Medlem
Dave Perry: "Sony har den bästa maskinen"

Det sista citatet var ju bara korkat. Köp en pc...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Det sista citatet var ju bara korkat. Köp en pc...

Tänkte precis samma sak.

Medlem

Men wtf? När sålde han Shiny?! Nu lär vi ju aldrig se uppföljare till storspel som Messiah och Sacrifice ju...

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av Wardancer:

Det sista citatet var ju bara korkat. Köp en pc...

Tänkte precis samma sak.

Jag med... då kan man ju strunta i o köpa konsoll. Det är just det som är det fina med konsoll, man behöver inte oroa sig om spelen kommer funka/flytaPå bra eller inte... Det har man datorer för..:)


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Han har många bra poänger, dock är det sista lite skumt tänkt, kan lika bra skaffa en dator då. men annars tummen upp för hans uttalande. Finns en hel del poänger. Me get an PS3 så småningom.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mkt intressant, PS3 has much untapped power.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Bara ja som tycker att hans uttalande om att vi inte har sett vad ps3an kan göra än är otroligt korkat? såklart vi inte har gjort det, konsollen har varit ute i ett par månader. Tar ju ett par år innan devs har lärt sig konsollen, behöver nog inte vara "kunnig" för att dra den slutsatsen.

Och R.I.P Messiah och Sacrifice

Medlem

Det mesta som FZ har klippt in i citaten är dumt. Tror inte nånting på PS3:an kommer att vara speciellt mycket snyggare om två år än vad som kommers släppas på PC om två år.

Inaktiv

Min tanke lite med. Om det tar flera år innan PS3 fått visa sin fulla potential är det ju kanske försent.

Flakmonkey

Man ska aldrig jämföra konsoler med PC, ingen konsol har någonsin kunnat hänga med datorutveckling.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Man ska aldrig jämföra konsoler med PC, ingen konsol har någonsin kunnat hänga med datorutveckling.

Word!

Medlem
Skrivet av RoGGe:

Min tanke lite med. Om det tar flera år innan PS3 fått visa sin fulla potential är det ju kanske försent.

Med tanke på att många spel till PS3 är snyggare än alla PC-spel som finns tillgängliga nu så skulle jag inte kalla det försent. Både 360 och PS3 kommer hänga med spelutvecklingen ett bra tag framöver

Inaktiv

då gjorde jag rätt i att skaffa en 360 nu ....
kommer att ta år innan ps3 får mindblowing grafik...
och så blir den antagligen billigare.....HOPPAS JAG...
pspn har haft samma pris i 2 år nu....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

1
Skriv svar