Två filmer från Lineage II: The Chaotic Throne

Robot
Medlem
Två filmer från Lineage II: The Chaotic Throne

*gäsp* Det börjar bli alldeles för poppis med filmer som är rendrerade från topp till tå. Skäms utvecklarna för ingame shots? Eller köper folk saker baserat på fiktiva filmer? :\
Edit: ups. det fanns två filmer.

Inaktiv

Jag blev faktiskt väldigt imponerad...

Men jag tror ändå inte att jag är redo att byta MMOG än.

Skribent

Renderade filmer får mig att tänka på det anime-inspirerade South Park-avsnittet där Kyle, Cartman, Stan och Kenny leker ninjor. I fantasin ser allting så spejsat, snyggt och koreograferat ut men i verkligheten blir allting bara löjligt med lagg, dåliga animationer och andra hemskheter som förstör inlevelsen.

Lagg kan vara en väldig "immersive killer". Massiva flottbattaljer i Eve Online kunde vara imponerande, när inte lagget dödade de flesta...

Vila i frid

Jag gillar förrenderade filmer. Tycker också att NCsoft står för det mesta för de snyggaste skapelserna jag någonsin sett.

Sen att Lineage 2 också är det absolut snyggaste MMORPG:et hittills är inte heller nått att skämmas över.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Om alla som spelade WoW skulle ge Lineage 2 en månads spelande så skulle WoW dö ut relativt fort.

Vila i frid

Problemet är att L2 är fruktansvärt krävande. Det går snabbare att levla till 70 i WOW än det gör att nå andra klassbytet i L2 och detta med mycket mycket mindre pengar och föremål än de kunnat tänka sig.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Kanske för att wow är softcore. Behöver inte lägga ner någon möda alls för att bli bra och få feta levels.

1
Skriv svar