Sherlock Holmes - The Awakened

Robot
Sherlock Holmes - The Awakened

Plocka fram förstoringsglasen, ladda pipan och sätt på rocken. Världens förmodligen mest namnkunniga kriminalare kommer snart att vara under din kontroll. Frågan är bara om du kan få honom att agera likt geniet som framställs i Sir Arthur Conan Doyles romaner.


Medlem
Förtitt - Sherlock Holmes: The Awakened

Aldrig gillat Sherlock Holmes, somnar såfort jag ser något som handlar om honom :/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Min kusin älskar Sherlock Holmes. Ibland när man har varit på besök hos honom har det blivit att vi har tittat på något Sherlock avsnitt. Man får ju säga att han är kingig på att hitta detaljer.

Jag var ganska skeptisk till spelet när jag läste att det skulle komma. Men nu efter att ha läst er förtitt så kanske man ska ta sig en närmare koll. (Det kan nog va en fin present till min kusin om inte annat)

Medlem

Låter väldigt intressant. Får hoppas på ett demo.

Medlem

Jag tyckte det var nice att det inte var fasta bakgrunder som verkar vara standard annars numera med adventures. Enda jag dock inte gillar är det desperata försöket att slå ihopa Lovecrafts grejer med Doyles..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Låter faktiskt kul efter att man läst det här.

Annorlund med äventyrsspel i förstapersonvy. Men det verkar lovande.

Medlem

Verkar lovande. Bra äventyrsspel är idag ovanliga, så jag hoppas också på ett demo.

Sherlock Holmes, vad kultigt! Detta kanske kan få min snart 60-åriga morsa att bli intresserad av teknologi!:up:


signatur
Medlem

Undra om man kan bli hög på opium i spelet?

Medlem

...tycker det ser riktigt, riktigt illa ut.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Det här har väl funnits ett tag i GB & USA?


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Cthulhu mixat med Shelock holmes! Är extremt hypad nu över det. Hoppas det blir en Call of Ctulhu dödare för mig.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar