Jobba för Crytek, flytta till Frankfurt

Robot
Medlem
Jobba för Crytek, flytta till Frankfurt

Gah, om det här bara kommit om 1år :/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Vore schysst men jag vet inte hur sugen man är på att flytta till Frankfurt. Och undrar exakt hur kunnig man måste vara på C++ och matte.

Citat:

måhända ett utmärkt tillfälle för aspirerande 3D-animatörer att starta sin karriär på.

3D-animatörerna bör nog hålla sig borta från programmeringsjobben.

Jaja, bra när svenska utvecklare får komma utomlands och lära sig av de stora. Glöm bara inte bort att komma tillbaka och hjälpa till på hemmaplan sen!

Medlem

Synd att man bara är intelligent, men inte smart!!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Som om det inte kommer finnas speljobb om ett år...


signatur

---
Boo!

Medlem

vem vill flytta till tyskland? allt är dubbat, även folket som går runder på stan

Medlem

3d är skojigt, har däremot bristande kunskapper i både matte och c++


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Gah, om det här bara kommit om 1år :/

Vad hade hänt då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Som om det inte kommer finnas speljobb om ett år...

Hallå, branschen lär ju ha kollapsat då.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

snällt av crytek att ge unga nya personer chanser att få in en fot i branchen ..annars bruka alla kräva typ 1-3 AAA titlar i bagaget


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Skrivet av Dinskugga:

..annars bruka alla kräva typ 1-3 AAA titlar i bagaget

Spelbolagen kräver inte det (förutom för ledarroller). Dock står det nästan alltid i annonserna. Detta fungerar som en första gallring: om man inte har stake nog att söka ett jobb som "kräver" tre års erfarenhet trots att man är en total färsking, då har man inte heller ambitioner och "can do-attitude" nog att arbeta effektivt som spelutvecklare....

Medlem

Jag sulle vilja vara jättebra på matte. Men så är inte fallet. C++ är väll inga större problem.

Inaktiv

Frankfurt...


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

1
Skriv svar