Gran Turismo HD visar upp sig

Robot
Medlem
Gran Turismo HD visar upp sig

Äckligt snyggt!

Inaktiv

Helt klart.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Är det? Tänkte precis kommentera på hur oansenligt det såg ut...


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Ser förjävligt ut kolla texturerna. Det är verkligen en ps2 version med endast högre upplösning.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Ser förjävligt ut kolla texturerna. Det är verkligen en ps2 version med endast högre upplösning.

De har ju aldrig sagt något annat...
Detta är bara (precis som Prolouge, eller vad det heter) något för GT-fansen att njuta av tills de att utvecklarna är klara med GT5


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Medlem

Eh.. det verkar ju vara en klar skillnad på hur folk uppfattar snyggt eller kanske rättare "hur" folk vill uppfatta snyggt(?)

Visst ser modellerna bra ut, men de är just DE som är problemet. Modellerna ser (i mina ögon) alldeles för "modelliga" ut. Alltså, dom ser inte verkliga ut.

Det slog mig först när jag satt och tittade på stillbilderna, att bilarna inte ser ut att höra hemma i miljön dom är i. Eller är det bara ja som tycker de?
Sedan när ja kollade på "Ferrari" filmen så blev det bara ännu mer synligt.
Bileln liksom "glider" genom landskapet. Den är inte ett med landskapet utan det ser mer ut som en leksaksbil som en osynlig hand drar genom banan (hehe.. svårt att förklara)

Aja.. vad ja försöker säga är att jag inte i närheten så impad som några verkar vara här.

Inaktiv

Jag tycker det var snyggt. men ratten sitter på fel sida i den silverfärgade evo:n

edit: satans jävla snyggt om jag ska vara helt ärlig. men visst ser det inte ut som om ferrarin "åker" på vägen, utan mer flyter fram

Medlem

Ratten sitter väl inte fel i Evo:n igentligen. Det är ett Japanskutvecklat spel och bilmodellen är från Japan från början. Så det är inte så konstigt att den sitter på fel sida som alla andra bilar från länder som england hade att göra med under kolonialtiden.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

det ända som är snyggt är backgrunden resten ser ut som något gamalt ps2 spel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey

Jag slutar aldrig förundras över vilka PS2or folk verkar ha... de tycks alltid kunna pumpa fram mycket snyggare grafik än min kan... lite avundsjuk faktiskt

1
Skriv svar