Call of Duty 3
Det tredje spelet i Call of Duty-serien är det första som utvecklas exklusivt till konsol. Nu har detta inte haft alltför stor inverkan på spelet i sig, det bjuder på det gamla vanliga, men vad gör det när det gamla smakar bättre än någonsin?
Känns som om allting här på FZ får en 4 eller 5 nu. :/
Flesta resecsioner är på 360 nuförtiden, eller många iaf.
Givetvis bjuder 360 på bra titlar, därför så bra betyg. Men jag har bara sett två 5or i höst.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
http://wii.ign.com/articles/746/746145p2.html
Recension av CoD 3 till Wii, verkar inte så jädrans bra.
Känns som om allting här på FZ får en 4 eller 5 nu. :/
Fått lite samma känsla med tanke på att mina tre senaste recensioner av spel till 360 har fått 5 (Gears of War), 4 (fear) och 4.5 (call of duty 3)... men titta i speltidningar och siter, det är inte bara vi som sätter höga betyg på de spelen.
Däremot så får vi inte in alla spel till vår redaktion och de som saknas är ofta de som enligt andras utsago är dåliga... vilket är en annan av delförklaringarna till de höga betygen på sistone..
själv är jag trött på de temat faktiskt. finns la andra gamla goda krig dom kan göra spel av. LÅT MIG SPELA NORDVIETNAMESER SOM SKJUTER PÅ US FOLK I SNYGGA DJUNGLER !
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
själv är jag trött på de temat faktiskt. finns la andra gamla goda krig dom kan göra spel av. LÅT MIG SPELA NORDVIETNAMESER SOM SKJUTER PÅ US FOLK I SNYGGA DJUNGLER !
Nej jag vill att de ska göra ett CoD där du spelar tyskar, italienare och finnar
Du va inte så bra på Finska du ^^ Perkele Stavas det. Men Oftats Skriver Finnar Perkele Saatana ^^
Har polare som är finne som svär på som bara fan
Ja kan hålla med om det. Men ingen svär så bra som smålänningar mina släktingar är über! De har t.o.m smittat av till mig!
Det som känns lite trist med CODserien är att det inte är en sammanhängande story... Ena stunden är man ryss nästa engelsman o.s.v...
Vill ha en mer engagerad story där man följer en trupp eller soldat genom kriget...
Dessutom upplever jag det som förbannat låst och scriptat...
Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook
CoD-serien är alldeles för begränsad för mig. Man kan inte röra sig hur man vill eller hoppa upp på vad man vill. I singleplayer känns allt skriptat och överdrivet vilket gör att man knappast vill spela om det. I multiplayer är det förvisso riktigt kul, men inte så långlivat som BF2 (och moddarna till det) där man har en enorm frihet och atomsfär.