Trådlös gura till Guitar Hero II

Robot
Medlem
Trådlös gura till Guitar Hero II

*Nynnar melodier*


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

"...en sladdfri testoseronbanjo till Playstation II..."

Medlem

Guitar Hero!!

Vill ha nu

Appropå banjo, jag skulle inte banga på ett banjo duelling-spelläge där man turas om att spela komplex banjo-musik tills dess att någon gör allt för stora missar...

Medlem

/me tipsar om låten hangar 18 i Guitarhero2. Bra låt av kanske världens bästa band! Sen solot i freebird

(som också är med i spelet som den svåraste låten)

är ju inte heller fel..

Medlem
Skrivet av mogvard:

/me tipsar om låten hangar 18 i Guitarhero2. Bra låt av kanske världens bästa band! Sen solot i freebird

(som också är med i spelet som den svåraste låten)

är ju inte heller fel..

Världens bästa gitarrsolo helt enkelt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

*ryser av välbehag* Mums! Detta skall införskaffas.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Perfekt Den enda nackdelen med GH/GH2 är ju sladden på gitarren när man nästan river ner PS2:an från hyllan i ett riktigt intensivt solo. Också lite vådligt när man blundar i de styckena i War Pigs man kan utantill och inte riktigt har koll på sladdlängden.

Får bli att Blocket:a bort de gamla sladdgurorna

Medlem

äh... lär er riktig gura istället

Inaktiv

Vad ovan sa. Det är betydligt roligare tro mig, men man måste offra .

Medlem

Kan inte offra den tid det krävs för att bli så bra att jag kan flyta genom riffs så som jag kan göra på låtsas i Guitar Hero; finns annat jag hellre blir bra och bättre på i livet.

Lite därför jag spelar spel allmänt. Pro Evolution Soccer för jag aldrig kommer spela en världscup på riktigt. Hitman för jag aldrig kommer bli världens bästa skalliga lönnmördare (även om jag är skallig). Och så vidare, och så vidare.

Medlem
Skrivet av norado:

äh... lär er riktig gura istället

kan spela riktigt gura. Därför jag tipsar om Hangar 18 i GH2. Lite lurigt o lära sig. Har ESP DV8-R hemma. 2st exemplar i sverige jag har den ena.. Dave mustain signatur guitar. Live to play the guitarr baby!

Redaktör
Skrivet av mogvard:

kan spela riktigt gura. Därför jag tipsar om Hangar 18 i GH2. Lite lurigt o lära sig. Har ESP DV8-R hemma. 2st exemplar i sverige jag har den ena.. Dave mustain signatur guitar. Live to play the guitarr baby!

Jojo, sträck ut snorren för längdmätning, gör det. Jag har Peace Sells och So far... på vinyl - sådeså!

Fast det är klart, en gura - och kunskapen att hantera den - smäller kanske liiite högre... ;

Edit: det förklarar din avatar. Har tänkt fråga ett par dar.


signatur
Medlem

Jag skaffade precis första spelet o blev chockad av hur korkat kort sladden är. Den borde ju vara dubbelt så lång, man vill ju kunna hoppa runt lite
Jag kan ju förstå att man står så nära om man har en 14" TV, men vem har det?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

1
Skriv svar