Filmer - så funkar Playstation 3

Robot
Filmer - så funkar Playstation 3
Medlem
Filmer - så funkar Playstation 3

Tja, det finns säkert någon som köper det där PR-snacket. Personligen har jag dock inte blivit nämnvärt imponerad av det PS3 visat upp hitintills. Framförallt så har cellprocessorn en hel del att bevisa i mina ögon sätt, framförallt med tanke på tillverkningskostnaden och hur mycket Sony försökt hypa den.

Inaktiv

Jävligt snygga reklamfilmer

Flakmonkey

Men det är ju bra att du kan låta din PS3a hjälpa cancerforskningen på Stanford när du inte använder den

Medlem

Påkostat och snyggt! Grym berättarröst också. Lät lite som Lance Henriksen (det kanske är han?).

Sony satsar verkligen på att framstå som Next-generation - och det verkar dom ju vara också. Ser fram emot PS3 mer och mer.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

inget man kommer att se i spel ändå


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

4d! som dom snackar om lol börjar bli trött på deras snack och lite verkstad.

Flakmonkey

Det verkar ju dock bli mer och mer verkstad... allt fler som faktiskt fått chansen att pröva på Playstation 3 (vilket nog ingen av de som gnäller här har gjort) tycks gilla den... svängt en hel del sedan E3 då ingen riktigt gillade den

Medlem

"så funkar Playstation 3"!? Knappast det var ju bara PR strunt imo.

PS3 blir säkert en bra konsol i sig, men för det priset, aldrig att jag köper en då.


signatur

<3

Medlem

högupplösta filmer på gametrailers.com btw!

Medlem
Citat:

inget man kommer att se i spel ändå

Vad är det man inte kommer att se i spel?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Snygga trailers, självklart bara en massa snack, men välgjort iaf.

Inaktiv
Skrivet av urken:

"så funkar Playstation 3"!? Knappast det var ju bara PR strunt imo.

PS3 blir säkert en bra konsol i sig, men för det priset, aldrig att jag köper en då.

asså sluta gnäll på priset vafan ingen tvingar dig o köpa den kan inte alla bara fatta det nån gång

jävligt bra trailers mer sugen på den (L) sony

Medlem
Skrivet av Nudie.sE:

asså sluta gnäll på priset

Gnäller på priset gör jag inte, det är vad man får för det priset jag gnäller på isf.

Citat:

vafan ingen tvingar dig o köpa den kan inte alla bara fatta det nån gång

Nej ingen tvingar någon att köpa den och det fattar nog alla...


signatur

<3

Inaktiv
Skrivet av urken:
Skrivet av Nudie.sE:

asså sluta gnäll på priset

Gnäller på priset gör jag inte, det är vad man får för det priset jag gnäller på isf.

Citat:

vafan ingen tvingar dig o köpa den kan inte alla bara fatta det nån gång

Nej ingen tvingar någon att köpa den och det fattar nog alla...

är du ett fullständigt pulver eller ? man får fan mer för pengarna än vad man får för o köpa xbox 360 när den kom ut ... tänk för fan innan du skriver nåt * suck vilket folk de finns*

Medlem
Skrivet av Nudie.sE:

är du ett fullständigt pulver eller ?

Nej.

Skrivet av Nudie.sE:

...man får fan mer för pengarna än vad man får för o köpa xbox 360 när den kom ut ... tänk för fan innan du skriver nåt

Har aldrig påstått att Xbox360 var prisvärd när den kom ut, det tycker jag heller inte. Och vad det nu är man får med PS3an som gör den så prisvärd förstår jag inte.

Du måste väl fatta att folk har olika smak och tycke, jag tycker inte att PS3 är värd sina 6000kr pga att få spel till den interesserar mig, och spelen är det viktigaste. Att den möjligtvis har en del funktioner som inte xbox360 kunde jag inte bry mig mindre om, vill inte ha det och vill alltså då inte betala för det. Därav så tycker jag "PS3 blir säkert en bra konsol i sig, men för det priset, aldrig att jag köper en då. "

Citat:

* suck vilket folk de finns*

Ja, suck vilket folk det finns...


signatur

<3

1
Skriv svar