Gears of War visar upp sig

Robot
Medlem
Gears of War visar upp sig

Ja fult var det inte, dock är spelkänslan det absolut viktigaste. Hoppas de lyckas hålla intresset vid liv hos spelaren så det inte blir kaka på kaka.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Flakmonkey

bara de får till en ordentlig story... har märkt att på senare år så kan jag inte ta mig igenom ett FPS om det inte finns något att kämpa för så att säga... nog därför jag gillar Halo 1 och 2 så mycket. Det är ju knappast bäst rent tekniskt eller mekaniskt men scifi-storyn grep tag i mig redan från vinjettmusiken ^^ Förhoppningsvis kan Gears of War göra detsamma, för jag tvivlar inte på att det kommer bli actionpackat så det räcker, det är ju ändå Epic som utvecklar det

Medlem

Xbox 360 är ett givet köp nu när Gears of War kommer

Medlem
Skrivet av Anton.z:

Xbox 360 är ett givet köp nu när Gears of War kommer

Även om Gears Of War ser bra ut så krävs det stake att våga sig på ett 360 köp. Det är ungefär som rysk rolett, anting får du en som fungerar ett tag eller en som är sönder från dag ett. Sedan är det minst 1 månads väntetid innan du kan få en ny från MS. Om de känner för det dvs.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

^- Haft min sedan release och har fryst till en gång men inte mer. Jag har haft mer problem med mina ps2or än med 360 än så länge. Kanske hade tur med min, fast tycker det är lite väl löjligt att på stå att fel raten är lika dålig nu som den var vid release.

Medlem

Nja, jag får väldigt ofta kunder som kommer in och klagar på att deras 360 är sönder. Tycker det har varit samma flöde med felanmälningar sedan den släpptes. Det är också samma sorts fel, antingen överhettning eller att skivorna repas sönder.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Anton.z:

Xbox 360 är ett givet köp nu när Gears of War kommer

Även om Gears Of War ser bra ut så krävs det stake att våga sig på ett 360 köp. Det är ungefär som rysk rolett, anting får du en som fungerar ett tag eller en som är sönder från dag ett. Sedan är det minst 1 månads väntetid innan du kan få en ny från MS. Om de känner för det dvs.

Visst 360 har haft sina problem. Det är inget att sticka under stolen med. Tycker dock du gör en extrem överdrift när du säger att det är som rysk roulette.

Det får dig bara att framstå som någon barnslig krabat på 14 år.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Precis!
Luktade lite förutfattade meningar:/

Men tillbaka till själva tråden så kommer jag nog att skaffa en 360 till jul med bland annat Gears Of War:)

Medlem

dom där bilderna såg jag för en månad sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av eDy:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Anton.z:

Xbox 360 är ett givet köp nu när Gears of War kommer

Även om Gears Of War ser bra ut så krävs det stake att våga sig på ett 360 köp. Det är ungefär som rysk rolett, anting får du en som fungerar ett tag eller en som är sönder från dag ett. Sedan är det minst 1 månads väntetid innan du kan få en ny från MS. Om de känner för det dvs.

Visst 360 har haft sina problem. Det är inget att sticka under stolen med. Tycker dock du gör en extrem överdrift när du säger att det är som rysk roulette.

Det får dig bara att framstå som någon barnslig krabat på 14 år.

jajo men jag har för mig redmac jobbar i en spelbutik, så om någon borde veta hur många av deras sålda som pajar så är det väl han? Jag motsätter mig också det, men hans erfarenhet borde väga tyngre än vårat antagande.

Medlem
Skrivet av eDy:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Anton.z:

Xbox 360 är ett givet köp nu när Gears of War kommer

Även om Gears Of War ser bra ut så krävs det stake att våga sig på ett 360 köp. Det är ungefär som rysk rolett, anting får du en som fungerar ett tag eller en som är sönder från dag ett. Sedan är det minst 1 månads väntetid innan du kan få en ny från MS. Om de känner för det dvs.

Visst 360 har haft sina problem. Det är inget att sticka under stolen med. Tycker dock du gör en extrem överdrift när du säger att det är som rysk roulette.

Det får dig bara att framstå som någon barnslig krabat på 14 år.

ja nu behöver du inte vara så otrevlig. Visst är det så att jag får vara med om alla returnationer vilket gör att det känns mer än vad det kanske i själva verket är. Jag säljer väldigt många xbox360 vilket gör att graden felanmälningar givetvis är hög den med. Detta kan i sin tur ge en något ansträngare bild än vad det kanske i själva verket är. Det är därför jag är lite extra kritisk mot 360.

Dock skulle jag inte köpa en 360 i dagsläget, väntar tills den updaterade varianten kommer(enligt vad jag läst, dock ej bekräftat av MS).
Till och med vår demo maskin har varit på reperation för just det, överhettning och då har den stått i en monter som ska ha en idealisk miljö för maksinen.

Men jag glädjs över att ni har fått maskiner som fungerar. Sj är jag ingen 360 motståndare utan jag är bara kritisk mot hur Microsoft skött hela processen.:D


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Vill inte verka grinig eller så, men ja tycker alla ska lägga ned x360 snacket här och hålla sig till tråden, vilket är bilderna ifrån Gears of War.

Ni kan diskutera för och emot om x360 i en annan tråd.

Medlem

Försök att mer naturligt styra tillbaka diskussionen till GoW då En diskussion i en forumtråd är ju organisk och evolverar allt eftersom med tillhörande utsvävningar.

1
Skriv svar