Call of Duty 3 - nya skärmdumpar

Robot
Medlem
Call of Duty 3 - nya skärmdumpar

Modeller och effekter har blivit snyggare, men annars är det inte så stor skillnad på detta och CoD2 grafikmässigt.

Nä, jag väntar hellre på Brothers in arms: Hells highway i saftiga Unreal engine 3


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

ointressant då det inte kommer till pc.

Medlem

Numera rynkar man nästan på näsan inför alla WW2 shooters men Call of Duty 2 överraskade mig faktiskt med sina otroligt underhållande strider så detta är helt klart intressant. Jag tror dock releasedatumet som gäller är november och inte september...

Medlem

Som sagt, de kommer inte på PC och då är de inte så intressant.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

enda sim är snyggt är gubbarna, å de ser väl ut ungefär som i cod2.. eller CoH vid max inzooming

Medlem

GLAH!

Plastigt!
Vad har de gjort med grafikmotorn?
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?media_id=3949781&...

Varför har de eftersträvat att få hjälmarna att se ut som att de vore omlindade med gladpack?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Måste hålla med Hybris om att hjälmarna var förjävla fula iaf... men ändå så ser det ganska skapligt ut. Åtminsone värt att testa eftersom man införskaffade ett 360 för ett tag sen:D


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

GLAH!

Plastigt!
Vad har de gjort med grafikmotorn?
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?media_id=3949781&...

Varför har de eftersträvat att få hjälmarna att se ut som att de vore omlindade med gladpack?

är väl för att dom är blöta av regnet antar jag ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:
Skrivet av HYBRiS:

GLAH!

Plastigt!
Vad har de gjort med grafikmotorn?
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?media_id=3949781&...

Varför har de eftersträvat att få hjälmarna att se ut som att de vore omlindade med gladpack?

är väl för att dom är blöta av regnet antar jag ?

Det ser iofs ut som om det är månen eller något som speglar sig i hjälmen, och tänk på att dessa bilderna e ju ganska låg upplösta jämnfört med spelets egentliga.

Medlem

ser ju skitfult ut... störigt att dom behöver lägga glans på allt jävla möjligt. Det passar inte in i krig. Det ska vara smutsigt o jävligt, glansigt o fint får det gärna vara i Fifa-ala-sportspelen.

Medlem

Det är klart att sånt där sticker ut på skärmdumpar.... Tvivlar på att det i stridens hetta kommer att vara så värst irriterande

Synd att titeln inte kommer till PC, får nöja mig med att spela det på kompisens xbox 360...

Medlem

Jag ser verkligen fram emot den kommande CoD till PC. Ska bli kul när dom slamdunkar ett par screenshots på den istället.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag ser verkligen fram emot den kommande CoD till PC. Ska bli kul när dom slamdunkar ett par screenshots på den istället.

Vadå, det kommer ju inte till PC... E du noob eller?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Ankh:

Jag ser verkligen fram emot den kommande CoD till PC. Ska bli kul när dom slamdunkar ett par screenshots på den istället.

Vadå, det kommer ju inte till PC... E du noob eller?

Jag skrev inte COD 3 - jag skrev COD. Det är rykten om att det kommer en annan CoD specifikt för Vista.
Du kanske borde släppa ditt omogna ordförråd och läsa vad jag igentligen skrev.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker inte om CoD spelen när du sitter där och försvarar fältet sen kommer det 3 stycken gubbar från 3 olika hålla som du matar ner och sen händer det likadant igen och så springer dom i led också! Det blir så dålig inlevelse eller vad man ska säga.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Dom har lagt så mycket arbete på att få spelet snyggt att det ser fult ut. Spelar iof ingen roll, orkar inte med mera WW2 spel :/

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

GLAH!

Plastigt!
Vad har de gjort med grafikmotorn?
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?media_id=3949781&...

Varför har de eftersträvat att få hjälmarna att se ut som att de vore omlindade med gladpack?

det står ju såklart en britt med en ficklampa precis bakom honom!:D duhh;)

Medlem

lol true


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar